Kilka uwag o reformie służby zdrowia

41. Data: 2018-01-29 18:13:15

Temat: Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mojej małżonki z nogą. Jeżeli hirurg naczyniowiec z wieloletnim

pardon - chirurg, to chyba od zbyt dużej ilości postów Stokrotki :).

--
Pzodrawiam
Endriu

42. Data: 2018-01-29 19:50:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem ale to moje zdanie, jest nabyte na podstawie ostatnich kłopotów
> mojej małżonki z nogą. Jeżeli hirurg naczyniowiec z wieloletnim
> doświadczeniem w dziedzinie leczenia ciężkich ran każe płukać ranę w
> wodzie z mydłem to za to powienien być kurwa kryminał, oraz odebranie
> uprawnień lakarskich. Nie wiem ale do dzisiaj mam kaca moralnego i
> chciałbym sie skurwysynowi za tą diagnoże jakoś odpacić.
>
> Żeby jego dzieci za tą jego nieudolność (albo raczej za celowe granie w
> chuja) pokarało.

On nie podal diagnozy. Diagnoza to taka a taka bakteria, albo cukszyca, albo
jakiś wirus utrudniający gojenie, albo....
On podał zalecenie., pewnie nieskuteczne, szkodliwe lub nie (nie pamętam jak
opisałeś), na pewno odciagające leczenie.

To odwlekanie leczenia i diagnostyki jest teraz nagminne.
Jakby medycy brali sobie za punkt honoru nie pomagać,
byle udowodnić pacjentowi, że są niepotszebni.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

43. Data: 2018-01-29 20:03:58

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nawiązując do mojego zdania - no to to jest po prostu przestępstwo, nie
ma co tu dyskutować...

ale żeby wam humory poprawić:
poszedłem do lekarza i mówię że coś tam i coś tam, a lekarz do mnie: nic
nie ma pan z tego i z tego, jesteś pan chory umysłowo i się panu wydaje...

44. Data: 2018-01-30 18:04:18

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uprawnień lakarskich. Nie wiem ale do dzisiaj mam kaca moralnego i
> chciałbym sie skurwysynowi za tą diagnoże jakoś odpacić.

Jakis czas temu napisalem:
"<50 lat temu kolega opowiadal o przypadku ze rana po amputacji nogi nie
chciala sie zagoic.
<Sprowadzili taksuwka z Katowic (za grube pieniadze) dwu profesorow. Ci
kazali moczyc kikut w mydlinach z szarego mydla. Pomoglo natychmiast.
<Jakiego mydla uzywalas?

Nie kazde mydlo jest szare.
"Szare mydło - mydło potasowe, to mieszanina soli potasowych wyższych kwasów
karboksylowych, gliceryny, kwasu cytrynowego, chlorku sodu i innych. W
odróżnieniu od mydeł sodowych nie zawiera sztucznych barwników czy
substancji zapachowych,"

Rany to powszechne zjawisko. Dotyczy wielu ludzi.
Zatem jakiego mydla uzywales?.
S*

Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania