Kim jest Jerzy Owsiak.

1. Data: 2022-08-28 02:15:18

Temat: Kim jest Jerzy Owsiak.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo, TV Republika!

https://m.youtube.com/watch?v=luZd1JuLqN4

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-08-28 07:49:36

Temat: Re: Kim jest Jerzy Owsiak.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2022 o 02:15, XL pisze:
> Brawo, TV Republika!
>
> https://m.youtube.com/watch?v=luZd1JuLqN4

Trzymając się faktów i tematu grupy - nikim ważnym dla poważnych mediów.
Ważne tylko dla tych co zostali stworzeni dla urabiania ludzi i
mieszanie im pod kopułą.

A tak odnośnie pana Owsiaka to moim zdaniem mocno on przesadza z tymi
apanażami dla siebie z tytułu prowadzonej działalności. Przynajmniej ja
darmozjada nie wspomogę ani złotówką.

3. Data: 2022-08-28 09:11:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Trzymając się faktów
> i tematu grupy - nikim ważnym dla poważnych mediów.

Wręcz przeciwnie - jest bardzo waznym ogniwem w dojeniu naiwnych Polaków (w
tym potomków ofiar czerwonych zbirów), w celu wspomagania finansowego
takich jak on sam pomiotu ww. czerwonych zbirów i finansowania jego
przedsięwzięć.

> [...]
>
> A tak odnośnie pana Owsiaka to moim zdaniem mocno on przesadza z tymi
> apanażami dla siebie z tytułu prowadzonej działalności.

To jedno z tysięcy resortowych dzieci, które obsiadły media i doją
kieszenie Polaków; ich ojcowie i dziadkowie gnoili Polaków w ubeckich
katowniach, dziś doją ich potomków.
Podsumowując - komuna forever: gnojenie zamieniła na dojenie.

> Przynajmniej ja
> darmozjada nie wspomogę ani złotówką.

Ani ja. Ale to za mało, więc nie jestem bierna - szerzę świadomość wśród
ludzi, dlaczego nie powinni go wspierać. Z 75 procent moich znajomych i
rodziny, niegdyś kładących mu w kieszeń, dziś robi to nadal tylko jakieś
7-8 procent, ale i nad nimi pracuję.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

4. Data: 2022-08-29 13:08:41

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2022 o 09:11, XL pisze:

> [...]
> tym potomków ofiar czerwonych zbirów), w celu wspomagania finansowego
> takich jak on sam pomiotu ww. czerwonych zbirów i finansowania jego

Polaków doi władza zwana państwem, Owsiak mimowolnie (albo i nie) jest
utrwalaczem tej złej władzy. Ale to nie on jest motorem czegoś dużego,
czegoś znacznego a więc w mojej ocenie nie zasługuje na jakiś większy
rozgłos.

> [...]
> katowniach, dziś doją ich potomków.
> Podsumowując - komuna forever: gnojenie zamieniła na dojenie.

Resortowe dzieci, co to znaczy? Albo ja jestem kompletnie nieświadomy
albo ślepy. Bo z tego co widzę to właśnie byli członkowie "służb"
bezpieczeństwa PRLu są dzisiaj prześladowani, i to nawet nie  za to co
robili a za to gdzie pracowali. Tak to jakoś głupio się składa że jak
nie jest za dobrze to musimy znaleźć winnych, na ogół żydów, murzynów
albo komuchów, no i oczywiście innowierców, że o pedałach nie wspomnę.
Tymczasem z reguły to my sami sobie jesteśmy winni.

> [...]
> ludzi, dlaczego nie powinni go wspierać. Z 75 procent moich znajomych i
> rodziny, niegdyś kładących mu w kieszeń, dziś robi to nadal tylko jakieś

Pomijam już tu osobę Jurka Owsiaka i jego interes, ogólnie potrzebna by
była jakaś szersza akcja medialna negująca słuszność ulicznych żebranin
na "chore dzieci",  bo to naprawdę nikomu nic dobrego nie przynosi.

5. Data: 2022-08-29 21:38:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> była jakaś szersza akcja medialna negująca słuszność ulicznych żebranin
> na "chore dzieci",  bo to naprawdę nikomu nic dobrego nie przynosi.

Jak to nikomu? - Owsiakowi przynosi. I innemu lewactwu.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

6. Data: 2022-08-30 09:06:35

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2022 o 21:38, XL pisze:

> Jak to nikomu? - Owsiakowi przynosi. I innemu lewactwu.

No  tak, ale chodzi o dobro ogółu a nie interesy wąskiego kręgu
cwaniaków. Ale podobno taka "cwaniacka" postawa to w tzw demokracji,
czyli systemie gdzie rządzi kapitał, rzecz godna naśladowania.. Dzisiaj
to przecie takie postawy są przedstawiane jaki wzór. "Jaki zaradny
młody/stary człowiek", żaden celebryta nie chce widzieć z czego rzutki
kapitalista gromadzi swój dorobek.

Zaczęło się?????
Hakuna matata!
,,Ekstremalne" - klucz do zastraszenia?
Novy Noviczok, czy novy covid w Odrze?
Bracia Rodzeń - sam pokonaj cukrzycę i insulinooporność.