Kiszona kapusta

1. Data: 2006-01-23 08:45:17

Temat: Kiszona kapusta
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam tak, że jak zjem kapustę kiszoną (a jak wypiję z niej sok, to już w
ogóle) w ciągu godziny dostaję takiego rozwolnienia, że po prostu co
kilkanaście minut biegam do kibla.
I teraz pytanie: Czy:
a. Organizm mi sie przeczyszcza (jelita pozbywają się niepotrzebnych spraw)?
b. Jestem uczulony na kapustę i nie powinienem jej jeść?

2. Data: 2006-01-23 12:48:25

Temat: Re: Kiszona kapusta
Od: "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jesli jesz kapustę pod inną postacią ?
Kiszona kapusta zawiera dużo soli i to moze byc przyczyną. Dawniej w
medycynie ludowej sok z kapusty odtruwal organizm w ten wlasnie sposob, a do
dziś babcie polecają dzieciom ten "lek" jako dobry sposob na robaki :>

3. Data: 2006-01-23 18:14:49

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> napisał

> A jesli jesz kapustę pod inną postacią ?

Na surowo? Zupełnie nic się nie dzieje.

4. Data: 2006-01-23 18:15:11

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> napisał

> A jesli jesz kapustę pod inną postacią ?

Na surowo? Zupełnie nic się nie dzieje. Po gołąbkach też nie.

5. Data: 2006-01-23 18:23:19

Od: "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiec to nie alergia na kapustę, stawiam na naturalne wlasciwosci kiszonej
kaupsty - a razcej kwasnego, silnie solonego soku zawartego w niej !
Na wszystkich tak dziala - tobie potrzeba jej po prostu mniej, jestes
bardziej wrazliwy

> Użytkownik "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> napisał

> Na surowo? Zupełnie nic się nie dzieje.

Dermatolog
zloto
ciągłe osłabienie, senność (zima)
Czy moge wymagac skierowania?
NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH