Klacid a ból żołądka

1. Data: 2002-08-24 08:28:57

Temat: Klacid a ból żołądka
Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od 4 dni /dziś jest piąty/ stosuję kurację Klacidem -
klarytromycyna 250mg i czuję sie fatalnie :( Ponieważ
nigdy wcześniej nie miałam specjalnych problemów z
żołądkiem, nie przeraziły mnie szeroko opisane na ulotce
działania niepożądane. Jak się niestety okazało, żołądek
sądzi co innego i od paru dni cierpi - praktycznie cały czas
pobolewa, z dnia na dzień mocniej, do tego jest wzdęty.
Zawsze ratowały mnie w takich sytuacjach krople żołądkowe,
tym razem jednak boję się wziąć cokolwiek, żeby jeszcze
nie pogorszyć.
proszę o radę - czy kropelki mi nie zaszkodzą? czy muszę jednak
przecierpieć do końca kuracji ?
z góry dziękuję
pozdrawiam
tysia