Klaps w imię boga

71. Data: 2020-08-15 09:53:43

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-15 09:38, gazebo wrote:

> to akurat, ogladanie teatru na przyklad, to zajebista rzecz, mozesz
> sprobowac

//moze, wpierw sprobuj cos w tym rodzaju...?

https://www.youtube.com/playlist?list=PLgVGQIw0qklRJ
a6fyo2Fml6RPfu2X8dYR

e.g. https://youtu.be/yDBZFfmH_d0?list=PLgVGQIw0qklRJa6fy
o2Fml6RPfu2X8dYR

//ale, najlepiej zacznij od poczontku...!

72. Data: 2020-08-15 09:57:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/08/2020 o 08:53, Ilona pisze:

> //moze, wpierw sprobuj cos w tym rodzaju...?

chcialbym sie odniesc, nie mam do czego

--
gazebo

73. Data: 2020-08-15 10:01:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-15 09:57, gazebo wrote:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLgVGQIw0qklRJ
> [...]

//to moze, pod teatr podejdz...?

74. Data: 2020-08-15 10:05:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/07/2020 o 02:49, Ilona pisze:

> No, to juz lepiej...

to ja sie bardzo ciesze, powietrze lepsze, a takie pytanie podstawowe,
twoj wzrost

--
gazebo

75. Data: 2020-08-15 10:06:55