Klimatyzacja - samodzielne odgrzybianie

1. Data: 2007-06-18 15:32:59

Temat: Klimatyzacja - samodzielne odgrzybianie
Od: suskind <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy ktos z was kiedys probowal samodzielnie odgrzybiac domowa
klimatyzacje ?
Jak sie to robi ? Mozna wogole samemu czy trzeba wolac "fachure" ?
Mam odpowiedni srodek w postaci sprayu z ktorego powstaje gesta piana
ale nie wiem za bardzo jak go zaaplikowac zeby nie pominac jakies czesci
wymiennika.
Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczny

Pozdrawiam

suskind

2. Data: 2007-06-18 16:19:36

Temat: Re: Klimatyzacja - samodzielne odgrzybianie
Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Technik mi powiedział, że to dość proste. Często nie trzeba zdejmować
obudowy. Do kratki nawiewającej w górnej części wsunąć wężyk z zestawu
na około 5 cm i wypuścić niewielką ilość. Trzeba tą czynność powtórzyć
kilkanaście razy przesuwając wężyk co jeden centymetr z lewej na prawo.
Żeberka są rozmieszczone na całej wysokości pionowo, więc piana powinna
spłynąć w dół. Później poczekać 10 minut i puścić sam wentylator.

3. Data: 2007-06-18 16:22:00

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

"suskind" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wymiennika.
> Za wszelkie wskazowki bede bardzo wdzieczny

Mam okazje obserwowac w pracy jak co roku robi to gosc z zewnetrznej firmy.
Podnosi klape, sciaga filtry i psika pare razy jakims specyfikiem. I wyciera
szmatka co sie da. Oto cale odgrzybianie.

Z.

Mechanizm spluczki od kompaktu - gdzie kupic
Problem z pilotem do bramy
odkurzacz centralny - prosba o rade
ślady kleju na ciemnej tapecie
Jaka moc jest potrzebna