Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)

następny post »
From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Kłopoty wykształciucha z poczuciem własnej wartości... ;)
Date: Thu, 29 Mar 2007 12:49:24 +0200

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> Nie mam żadnych kompleksów - jestem dumny ze swojego wykształcenia.
> Napracowałem się solidnie aby go zdobyć w czasie gdy inni ludzie
> zbijali bąki i zalewali mózg alkoholem na imprezach...
> Mam teraz powód do dumy a nie jakieś kompleksy które usiłujesz
> mi wmawiać. Problem w tym, że mając wykształcenie razi mnie i mierzi
> brak wykształcenia u innych. A brak wykształcenia właśnie obnażasz
> Ty w swoich wypowiedziach poziomem komentarzy, ortografią, itp...

I owa przesadna [paranoiczna] "duma" jest właśnie Pszemola
problemem..."kompleksem"
[kompleks od "kompleksowy"]- zbiorem "nastawień mentalnych" które powodują
nienaturalny zespół [też kompleks -właściwie jego ciąg dalszy] reakcji na
zachowania innych -reakcji ograniczających jego poszukiwanie uzasadnień ich
postępowania do zazdrości lub dysonansu ich rzekomego [urojonego] "poziomu"
wobec jego "największego życiowego osiagnięcia" -"poziomu osiągnietego
wykształcenia"... ;)
Jest to po prostu przypadek "wykształciucha"... kogoś kto zbyt wiele
znaczenia
[w celu budowania własnego poczucia wartości] przypisuje jednej z
opisujacych go cech,
w tym wypadku: "wykrztałceniu" [od ukrztałtowania -wykrztałcenia cech
zdatności do pewnych funkcji społecznych] -w jego przypadku inżynierskich
umiejętności "odtwarzania procedur technologicznych" [tfu..tfu... ;P ]

> Weź mnie nie rozśmieszaj z tym obniżaniem lotów...
> Musiałbym się zamienić w głębinowy okręt podwodny
> aby się zniżyć do Twojego poziomu...

Jakże przepiękne obnarzenie ["rz" zapewne od g w "nagi" ;P]
swojego "kompleksu wykształciucha"... ;)

Ależ takie kompleksy obniżają poziom czyjegoś "polotu"...
zaprawdę jakby do spoczywającego na dnie szelfu oceanicznego
ludzkiego mentalnego wraku... ;P