Klucha w gardle, nerwy czy choroba?

1. Data: 2011-04-15 09:48:28

Temat: Klucha w gardle, nerwy czy choroba?
Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wczoraj wieczorem pojawilo mi sie dziwne uczucie w gardle.
Jakby suchy kawalek chleba tkwil w przelyku.
Probowalem to przelknac, odchrzaknac ale nic nie dalo.
W nocy obudzil mnie bol gardla.
Przelykanie sliny boli. Jak siedze w pracy przy kompie to nie ma problemu,
gdyby nie przelykanie.
Nie mam zadnych innych objawow. Zadnego kataru, wody z nosa itd.
Czuje sie w sumie ok.
Lyknalem juz ze 3 propolki wypilem 2 cieple mleka z miodem (miod regularnie
pije z woda rano na czczo, wydaje mi sie ze system immunologiczny mam sprawny).

Wczoraj wracajac z pracy bylo cieplo ale w cieniu wialo chlodno a ja w krotkim
rekawku.
Z drugiej strony wczoraj mialem bardzo duze emocje w pracy a potem mecz o
zloto w siatkowke (SKRA-Zaksa), a ze jestem z Belchatowa to lekka trauma.

Pierwszy raz w zyciu cos takiego mi sie zrobilo.

Googlowalem troche i jedni pisza o poczatku anginy inni o klusce w gardle na
tle nerwowym.
Tylko ze ci co maja na tle nerwowym nei mowili nic o bolu przy przelykaniu.

Nie jestem hipochondrykiem i lekow unikam jak moge. Tabletke od bolu lykam raz
na 2 miesiace srednio.
Postaram sie przez weekend zrelaksowac i skupic mysli na czyms malo stresujacym.

Mial ktos podobnie?
Uczucie nieprzyjemne :-(
Wiem ze najprosciej isc do lekarza, ale jestem teraz w pracy i wymyslam :)

Co smieszne moja kobieta ma to samo. Tez w nocy sie z bolem obudziala. Wiec
wskazywalo by na wirusa jakiego. Tyle ze ona ma wiecej objawow. Dreszcze, zle
samopoczucie.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

2. Data: 2011-04-15 12:36:45

Temat: Re: Klucha w gardle, nerwy czy choroba?
Od: skorka <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 11:48, "topek " <t...@W...gazeta.pl> wrote:
> Witam,
> wczoraj wieczorem pojawilo mi sie dziwne uczucie w gardle.
> Jakby suchy kawalek chleba tkwil w przelyku.

owszem uczucie kuli w gardle
to jeden z objawow nerwicowych.
przeczekac, przejdzie samo

3. Data: 2011-04-15 15:47:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2011 09:48:28 +0000 (UTC), topek napisał(a):

> (...)mecz o
> zloto w siatkowke (SKRA-Zaksa), a ze jestem z Belchatowa (...) ale jestem teraz w
pracy i wymyslam :)

Jakżeś się tyle darł na tym meczu, to co tu wymyslać teraz :-)

4. Data: 2011-04-15 19:08:57

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może wiosna?

5. Data: 2011-05-13 21:54:30

Od: "Paweł Górny" <p...@t...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiec
> wskazywalo by na wirusa jakiego. Tyle ze ona ma wiecej objawow. Dreszcze,

hej, jest coś takiego jak "globus histericus", ale nie jest on raczej
zaraźliwy. Jeśli macie to z żoną w tym samym czasie, to prawdopodobieństwo,
że jest na tle nerwowym jest bardzo nikłe. Ja stawiam na wirus. Bynajminej
nie poznawczy :)
Polecam inhalacje z mentolu, powinno pomóc.

--
Paweł Górny psycholog Gdynia
http://www.terapia.priv.pl

kalorie i przyrost wagi
Boli coś w gardle - od roku
Ozonator?
--Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć: