Kłucie

1. Data: 2002-11-17 12:08:26

Temat: Kłucie
Od: "Janek!" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czego przyczyną może być silne kłucie w klatce piersiowej w okolicach
serca?
Od dość dawna, raz na kilka miesięcy czułem wlasnie takie kłucie, jakby sie
cos zaciskało, ale nie zwracałem na to uwagi gdyż było bardzo delikatne.
Ostatnim razem jednak kłucie było dużo silniejsze, aż sie skrzywiłem. 3
lub 4 razy w odstępach paro-sekundowych.

Czy może to być coś poważnego?

Mam 18 lat i prowadze dość aktywny tryb życia. Regularnie rower i siłownia.
EKG robiłem rok temu, ale tylko w spoczynku - wyszło bardzo dobrze.

Pozdrawiam,
Janek!