Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?

141. Data: 2007-01-29 10:13:59

Temat: Re: Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Bo faceci na tej grupie (na ogół) wcale nie piszą większych głupot niż
> kobiety.

Ależ oczywiście.

> Tak tylko się składa, że piszą na ogół z innego punktu
> widzenia,

Też nie zawsze. Jest paru, którzy piszą zupełnie normalnie.
A co do punktu widzenia - wiesz, znam taką co twierdzi, że Niemców to
niemalże trzeba w kołysce dusić i z jej punktu widzenia nie jest to
głupota. Pan na G. też nie uważa swoich pomysłów na reformę oświaty za
głupotę. Więc "zdanie tej osoby" to kiepski miernik IMHO.

E.

--
*Janina Gawron oczyszcza prywatną drogę
aby jej mąż mógł wyjechać do pracy.*

142. Data: 2007-01-29 10:15:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głupota. Pan na G. też nie uważa swoich pomysłów na reformę oświaty za
> głupotę. Więc "zdanie tej osoby" to kiepski miernik IMHO.

Nie ma to jak obiektywnie dobrana próbka ;-)

Agnieszka

143. Data: 2007-01-29 10:18:15

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Nie ma to jak obiektywnie dobrana próbka ;-)

Dla mnie opinie ikselki o Niemcach i ps'a o niewiernych kobietach
podjeżdżają tym samym smrodkiem.

E.

144. Data: 2007-01-29 10:21:35

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie opinie ikselki o Niemcach i ps'a o niewiernych kobietach
> podjeżdżają tym samym smrodkiem.

Zgadzam się, ale ja nie o tym.
Ja o tym, że w twierdzeniach ps na temat traktowania facetów na tej grupie
_można_ znaleźć ziarno prawdy. Nie żebym się w 157% zgadzała, ale tendencje
"som jakie som" i nie ma co się wszystkimi kopytami zapierać, że wcale ale
to wcale.

Agnieszka

145. Data: 2007-01-29 10:23:45

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie opinie ikselki o Niemcach i ps'a o niewiernych kobietach
> podjeżdżają tym samym smrodkiem.

Chcialem dusic niewierne w kolysce? ;) Czy to jakis stan chorobowy, ze
uwazam niewiernosc partnerow plci obojga za cos zlego? Widac mamy inne
systemy wartosci.

Kri Z

146. Data: 2007-01-29 10:25:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:epki0r$1t8q$1@news2.ipartners.pl...

> A bo tu same ohydne feministki som.

No i ciesz się, że nie jesteś facetem. Facetom za takie insynuacje wobec
mnie dostaje się niezła wiązanka ;-) (no chyba, że ja nie należę do tych, co
"tu som" ;-))

Agnieszka

147. Data: 2007-01-29 10:30:07

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" :

> [...]
tendencje
> "som jakie som" i nie ma co się wszystkimi kopytami zapierać, że wcale ale

;-P

Pozdrowienia.

Basia

148. Data: 2007-01-29 10:49:46

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):

> Chcialem dusic niewierne w kolysce? ;) Czy to jakis stan chorobowy, ze
> uwazam niewiernosc partnerow plci obojga za cos zlego? Widac mamy inne
> systemy wartosci.

Nie o zdradę idzie, bo tu mam podobne do Twojego podejście. Tylko o
Twoje spojrzenie na rolę kobiety w domu i zagrodzie, robienie założeń,
że jak robi inaczej niż Ty przyjąłeś za słuszne to jest co najmniej
puszczalska i opinie na temat tego kto powinien być matką a kto nie.

E.

149. Data: 2007-01-29 10:55:53

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Jan 2007 11:09:19 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Agnieszka (no chciałabym zobaczyć, kto stwierdzi, że nigdy tu żadnej głupoty
> nie napisał)

Ja bym se nawet tak stwierdził, ale teraz nie mogę, bo muszę do toalety.

puchaty

150. Data: 2007-01-29 11:00:42

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> [...]
> grupie _można_ znaleźć ziarno prawdy. Nie żebym się w 157% zgadzała, ale
> tendencje "som jakie som" i nie ma co się wszystkimi kopytami zapierać,

Ja sie będę zapierać jednakowoż.

E.

--
*Janina Gawron oczyszcza prywatną drogę
aby jej mąż mógł wyjechać do pracy.*

Rozwod cdn....
for ninnetta: really loveable dvd video - il etzi opgi kom - (1/1)
Polisa POSAGOWA PZU
Małżeństwo na odległość...czy ma to sens.
czym zaskoczyc 40-latka???/