Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.

1. Data: 2019-04-30 07:06:51

Temat: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moją partnerką życiową została ostatecznie Pani Bożena Wronka, opiekunka
na 3 pietrze Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie.
Dogadaliśmy się ostatecznie w ostatnią niedzielę, 28 kwietnia 2019 r.
Dzień wcześniej chciała mnie zabić zdradzając mentalnie z innym
opiekunem, pedofilem Adamem Zabłockim publicznie i w mojej obecności.
Miała to być intronizacja nowego młodego króla-pedofila, który po
śmierci zadanej mi psychicznie przez królową Bożenkę, miał wyssać
wszystką energię z mojego mózgu. Ale psychiczny cios królowej
matriarchatu okazał się wprawdzie dla mnie bolesny ale nieskuteczny z
tego prostego powodu, że ja nie byłem jeszcze ostatecznie zdecydowany co
do wyboru partnerki i wsparłem się na innej pretendentce do tronu. Potem
Adaś Zabłocki przez 3 godziny czerpał z mojego osłabionego Umysłu ale w
końcu zrezygnował. Bolała mnie potem trochę głowa przez kilka godzin ale
dzięki spokojowi przetrwałem. Następnego dnia opowiedziałem Bożence co z
Nią przeżyłem, że dla zachowania władzy kobiety w matriarchalnym
systemie społecznym gotowa była zabić mnie, który ją ochraniam przed
pedofilem, którego sobie wyhodowała w swoim domu. Powiedziałem Jej to
gdy już zasadnicze sprawy pozałatwialiśmy i porozumienie było już prawie
gotowe. No i wtedy klamka zapadła - sama przyznała, że tak właśnie było
w sobotę, a więc Jej mordercze zamysły były całkowicie świadome podobnie
jak pedofila Adama Zabłockiego, z którym dorażnie się związała aby
zlikwidować mnie burzyciela matriarchalnej komuny. To tyle komentarza.

Wczoraj też dowiedziałem się, że oddział 3 ma być podzielony na dwie
części oddzielone od siebie fizycznie zamkniętymi drzwiami. Po jednej
stronie mają być rzekomo słabsi, młodsi pedofile, którymi będą się
zajmować wyłącznie kobiety, między innymi Bożena Wronka. Drugą część, na
której przebywam ja, mają zajmować stare gnaty, specjaliści od wysysania
energii z mojego mózgu, a obsługę maja sprawować również
opiekunowie-pedofile, miedzy innymi klawisz Zdzisław Sójka, z którym
jestem w sporze od samego początku otwartego konfliktu, czyli od maja
2018 r. Powiedziałem wtedy o nim, że jest krypto-homoseksualistą za co
chciał mnie dwukrotnie zabić rękami innych pedofili-homoseksualistów.
Jako człowiek w już podeszłym wieku Zdzichu Sójka ne ma szans na
dokonanie się w nim konwersji do androgyna ponieważ jest zbyt mocno
otorbiony mechanizmami obronnymi, których nikt nie jest w stanie
rozwalić. Tak wynika ze schematu kołowego rozwoju homoseksualizmu aż do
pedofilii, schematu, który stworzyłem podczas pobytu w szpitalu
psychiatrycznym w Miliczu.

I znowu w tle tego całego przedsięwzięcia pojawiła się Dyrektor Iwona
Siemińska, która wczoraj pojawiła się w polu mojego widzenia chcąc mnie
oszukać po raz kolejny. Ja ją grzecznie przywitałem a ona chce mnie
oddzielić fizycznie od mojej Wybranki. Wszystkie inne przeszkody już
pokonałem więc nie pozostaje nic innego jak tylko zamknąć mnie w
psychiatryku za kratami bym nie mógł zrealizować Projektu, który sam
wymyśliłem, zorganizowałem, przetrwałem we wrogim mi świecie
matriarchalnych niewolników hymenu. Ponieważ bez tej jednej szczególnej
Kobiety-androgyna nie zrealizuję Projektu więc obrończynie starego,
matriarchalnego porządku rzucają mi kłody od nogi na różne sposoby. Nie
udały się manipulacje pedofilami, których prowokowały one do agresji na
mnie by mnie zabili, a którzy przekonali się, że nie jestem ich wrogiem
lecz jedynie wyrazicielem tego co konieczne, więc pozostało tylko jedno
wyjście dla tych, które chcą zachować seksualną władzę nad mężczyznami.
Pozostało im oddzielić od siebie Kobietę-androgyna od
Mężczyzny-androgyna by nie doszło do zbliżenia fizycznego, w wyniku
którego powstanie Nowy Człowiek, Człowiek wolny od przemocy, który
zbuduje Nowy Świat.

Wczoraj wieczorem przyjechała na zmianę opiekunka Małgorzata Kukuczka,
która składając mi podziękowanie ze strony kobiet skłamała po to by
uśpić moja czujność, bym nie zareagował na przemoc, którą mnie i Bożence
chce zaserwować Iwona Siemińska, i bym dobrowolnie pozwolił się
oddzielić od Kobiety z moich marzeń. Kobiety zawsze manipulowały tym
stadem bezwolnych pedofili, niewolników hymenu i chcą tę władzę
zachować. A wszystko przez brak zaufania, szacunku i uczuć wyższych na
skutek zakazu poznawczego. Ale ja to bagno kobiet rozwalę łomem. W takim
systemie wychowawczym one nie kochają tylko żerują, nie kochają ani
siebie, ani dzieci ani mężczyzn. Dlatego ten system wychowawczy musi
ulec zmianie.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2019-04-30 18:08:08

Temat: Re: Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Od: Krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> rozwalę łomem. W takim systemie wychowawczym one nie kochają tylko
> żerują, nie kochają ani siebie, ani dzieci ani mężczyzn. Dlatego ten

Siemińska chce mnie zmusić siłą do uległości wobec niej ponieważ żadne
fortele nie zdały egzaminu. Pewnie się jej podobam i chciałaby sama
spróbować moich frykasów. Niestety, do tanga trzeba dwojga a to, że ktoś
tak bezwzględny jak ona zajmuje uprzywilejowana pozycję w matriarchalnym
społeczeństwie wcale nie znaczy, że dostanie wszystko czego tylko
zapragnie. Sam fakt, że próbuje ona użyć wobec konkurentek siły
fizycznej przez to, że - z racji zajmowanego stanowiska - zajmuje
uprzywilejowaną wobec innych kobiet pozycję i chce z tego przywileju
skorzystać, wyklucza ją z rywalizacji o pozycję mojej partnerki w tym
epokowym eksperymencie społecznym. Z jej zachowania wynika bowiem jasno
że nie jest ona w stanie rozmawiać ze mną po partnersku, na równych
prawach, lecz wciąż chce używać wobec mnie siły gdyż uważa, że jako
kobieta może sobie wybrać tego, którego zapragnie jej ciało. To nie jest
ważne, że jej duch zbliża się również do punktu przemiany. Jak wszyscy
ludzie z gatunku homo sapiens, wśród których obowiązuje zakaz poznawczy,
jest homoseksualistką cierpiącą z powodu tego zakazu. Mogę jej pomóc,
przy wsparciu całego zespołu, jak pomogę każdej innej kobiecie, która
zgłosi taką gotowość, ale uczynię to bez angażowania się w związek
erotyczny ponieważ ten jest zarezerwowany tylko dla tej jednej, którą
sam sobie wybrałem. Kocham wszystkie kobiety ale swoje życie oddałem
tylko jednej. Teraz czekam kiedy ta jedna odważy się przeciwstawić całej
hordzie spragnionych Miłości Kobiet, które walczą o mnie nie
przebierając w środkach. Jestem na razie egzemplarzem unikalnym i
wspólnymi silami musimy doprowadzić do tego, bym nie był tym jedynym
lecz powszechnym zjawiskiem. Ja pracowałem nad sobą i nad tym, by
dokonać świadomego wyboru kobiety z moich marzeń, przez 25 lat a one
chcą mieć gotowca w jedną chwilę. Cierpliwości Drogie Panie.

A teraz wyjaśnię na czym polega przemoc fizyczna, której dopuszcza się
Pani Siemińska w stosunku do ojej osoby oraz osoby mojej partnerki. Po
pierwsze robi wszystko aby nas od siebie oddzielić. Ostatnio wymyśliła
podzielenie oddziału męskiego nr 3 na dwie części, z których jedna
będzie obsługiwana przez same kobiety-opiekunki a druga, na której
jestem zamknięty ja przez męskich opiekunów pedofilów. Kobiety-opiekunki
czerpią z uzależnionych od nich mężczyzn energię seksualną na różne
sposoby, drobnymi łyczkami, oferując w zamian różne usługi seksualne
(emocjonalne). Natomiast mężczyzna pedofil, który jest nekrofilem,
psychicznym mordercą czerpie ze swojej ofiary całymi haustami, ile się
tylko da. Będę miał więc za wrogów cały tabun starych pedofili, którzy
niczym innym się nie zajmują jak tylko poszukiwaniem łatwej ofiary. To
znaczy takiego osobnika, który ma otwarty i nie zabezpieczony kanał
energetyczny (seksualny). w układzie, gdybym współżył z moja wybranką
kanał energetyczny zostaje zamknięty i żaden pedofil nie mógłby ze mnie
czerpać energii seksualnej zgromadzonej w mózgu. Chodzi o cukier,
najczystszą energię potrzebną mózgowi do życia. Gdybym współżył z osobą,
której ufam, którą szanuję i którą kocham to energia między nami krąży w
obiegu zamkniętym i nie potrzebuję nowych jej dostaw. W sytuacji, gdy
kanał energetyczny jest otwarty, wokoło mnie jest stado wygłodniałych i
nienasyconych pedofili ciągle poszukujących świeżych dostaw energii,
którzy wysysają ze mnie energię, a równocześnie odcina mi się dostawy
cukru w postaci świeżych warzyw i owoców, oraz chleba, to jestem skazany
na zagłodzenie. Czerpanie energii ze mnie przez pedofilów objawia się
gwałtownymi spadkami poziomu cukru w surowicy krwi co oznacza
hipoglikemię i usypianie mnie. Niektórzy z tych mózgowców ssą tak
potężnie, że prawie się przewracam i muszę od nich natychmiast uciekać
bo by mnie bez pardonu zabili. Teraz, gdy ograniczono mi dostawy
jedzenia, spadły dostawy czystej energii, której ja jestem dla nich
żródłem również dla pedofili i stają się coraz agresywniejsi w stosunku
do mnie ponieważ jestem dla nich jedynym łatwym zródłem tej energii na
terenie ośrodka. Może pani Siemińska chce ich zagłodzić odcinając im
dostawy energii, którą czerpią ze mnie, ale przy okazji zagłodzi również
mnie. Wraz z moją śmiercią mózgową zginie jedyny osobnik, który wraz z
Kobietą androgynem może dokonać zmian cywilizacyjnych eliminujących
przemoc z życia ludzi. W ten sposób zabijając sprytnie mnie udowodni
Siemińska, że matriarchat ma trwać nadal i że Kobieta jest tą
najważniejszą postacią w historii Życia na Ziemi. Nie wnika Siemińska w
to, że przemoc zawsze obróci się przeciwko Życiu.

Eliminując mnie uniemożliwi Siemińska powstanie nowego gatunku, gatunku,
który od samego początku byłby wolny od przemocy. Bo wprowadzenie w Nowy
Świat musi zostać poprzedzone odcięciem się od przemocy z przeszłości,
czyli od przeszłych pokoleń. Inaczej każdy eksperyment społeczny z
hasłami wolności, lub wolności od przemocy, zakończy się fiaskiem tak
jak zakończył się fiaskiem eksperyment Calhougn'a powtarzany
wielokrotnie z negatywnym skutkiem, gdyż przemoc wciągnięta do kolonii
szczurów wraz z młodymi, już zainfekowanymi przemocą zawsze doprowadzała
do zagłady szczurzych kolonii.

W moim przypadku możliwe jest jeszcze jedno rozwiązanie polegające na
tym, że zrezygnuję z diety warzywno-owocowej, która na początku
eksperymentu doprowadziła do oczyszczenia mojego Umysłu i Ciała ze
złogów, które blokowały i spowalniały przepływ informacji w moim ciele.
Było to konieczne bym uzyskał bardzo głęboki wgląd w rzeczywistość. Ten
wgląd został już utrwalony i w zasadzie mogę już wrócić do diety
zwyczajnej chociaż już mocno okrojonej. Dlatego nadal zachowam przewagę
nad dyrektor Siemińską w Wiedzy o swoich możliwościach chociaż spowolni
to zapewne toczące się procesy globalne wykorzystujące Wiedzę o
możliwościach człowieka i może nie doprowadzić do przełomu w kwestiach
Świadomości. Bo moja teza związana z całym tym Projektem jest taka, że
to Umysł rządzi Ciałem a nie Ciało Umysłem. Siemińska panicznie boi się
potwierdzenia prawdziwości tej tezy, gdyż oznaczać to będzie koniec
przekonania Kobiety o jej wyższości nad Mężczyzną. Czyli będzie to
oznaczać koniec dominacji Kobiety, jako tej, która musi sprawować władzę
nad uległym Jej Mężczyzną. Spowoduje to odsunięcie w czasie Kobiety do
zaakceptowania partnerstwa w relacjach emocjonalnych między Kobietą i
Mężczyzną.. A taki jest warunek konieczny dokonania zmian systemie
edukacji, którego celem jest wyeliminowanie zakazu poznawczego z procesu
edukacji ograniczającego potencjał (S)Twórczy Człowieka. Siemińska jest
więc jednym z ostatnich reliktów morderczego matriarchatu, którego
dzieckiem jest homoseksualny pedofil. Homoseksualizm to nabyta choroba
psychiczna a jej pierwotną przyczyną jest zakaz poznania przez dziecko
relacji emocjonalnych miedzy matka i ojcem panujących w rodzicielskiej
alkowie.

-----
Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

3. Data: 2019-05-02 07:48:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (LeoTar Gnostyk) pisze:

> [...]
> psychiczna a jej pierwotną przyczyną jest zakaz poznania przez dziecko
> relacji emocjonalnych miedzy matka i ojcem panujących w rodzicielskiej
Ostatnią zaporą do pokonania okazał się jednak pedofil czyli cichy
morderca (nekrofil). Tego ostatniego wojownika wystawił mi Kierownik
Oskar Łatoszyński wstawiając pedofila Adama Zabłockiego w zespół
opiekunek grupy 3b, czyli tych obsługujących rzekomo "słabszych"
pedofili. Miało tam nie być żadnego faceta a jednak Łatoszyński umieścił
tam celowo pedofila Zabłockiego, by ten mógł się znęcać nad Moją
Wybranką czyli Bożenką Wronką by ją w końcu posiąść lub zamęczyć. Bo
kobieta-biofil, czyli ta broniąca Życia, jest słabsza od
męskiego-nekrofila, wyrafinowanego zabójcy psychicznego. Bożenka
poświęciła by siebie by ochronić mnie ponieważ ja jestem Życiem dla
Kobiety. wybierała nawet dla mnie potencjalną partnerkę gdy Ona zginie
pod ciosami pedofila Adama Zabłockiego vel Adama Wronki,jej męża.

Wczoraj rano pojawiła się Bożenka, Adam i pozostałe kobiety dziennej
zmiany. Pojawił się również pedofil Zenon Kiecka, któremu odmówiłem
posady mojego "pierwszego kontaktu". Chciał się ulokować w moim cieniu
by nie podgryzać niepostrzeżenie. Swoją gotowość wyraził w ostatnią
sobotę, 27 kwietnia 2019, ustami Adama Zabłockiego. Odmówiłem publicznie
przed całym zespołem i wyjaśniłem, że pan Kiecka jest homoseksualistą
pedofilem a mnie jest potrzebna partnerka, heteroseksualny androgyn,
który nie będzie mnie próbował zniewolić. Wyraziłem gotowość do
przeprowadzenia operacji konwersji Zenona Kiecki z pedofila do androgyna
ale tylko na jego wyrażne życzenie. W ten sposób wysłałem sygnał Adamowi
Zabłockiemu, że on ma ten sam problem i może liczyć na pomoc moją; o
zespole kobiet terapeutek nie wspomniałem bo byłoby to otwarte
powiedzenie mu, że jest rozpoznanym pedofilem. Pewnie gdybym to zrobił
wtedy wprost to Adam by się rozsypał i już byłoby po problemie. A tak
muszę się jeszcze trochę pomęczyć by go ostatecznie rozbroić chociaż po
ostatnich doświadczeniach mam wątpliwości czy męskiego pedofila można
zamienić w androgyna. Trend jest raczej ku pewności, że jednak nie jest
to możliwe. Przeciwieństwem są kobiety, które są nastawione na ochronę i
zachowanie Życia, które nekrofil (morderca) chce za wszelką cenę pożreć.
Kobiety chcą się uczyć nowych kompetencji społecznych w przeciwieństwie
do męskich pedofili.

Ale wrócę do wczorajszego poranka, gdy tylko pracownicy pojawili się na
oddziale. Wiedziałem, że będę musiał interweniować, czyli nakręcić jakąś
drakę by ujawnić intencje poszczególnych graczy. Nie wiedziałem, że
będzie Adam ale gdy go tylko zobaczyłem wiedziałem, że chodzi o Niego.
Rozpoczęło się zebranie zespołu w kuchence. A wokoło kuchenki zaczął się
gromadzić tłum pedofili spędzonych tam przez Adama po to by mi pokazać,
ze On tam sprawuje władzę. No więc dałem mu odpór, rozwścieczyłem
pedofili a póżniej ich wyrzuciłem na drugi koniec korytarza. Rumor,
który robili pod kuchenką prowokując mnie ucichł i już do końca zebrania
panował spokój. Była to z mojej strony demonstracja siły psychicznej,
której pedofil nie jest w stanie pokonać ponieważ on jest tylko fałszywą
iluzją a ja jestem Prawdą i rzeczywistością. Przegonienie pedofila nie
oznaczało jednak końca walki z Nim. Nadal pozostał grożny gdyż
manipuluje i w ten sposób oddziałuje na pozostałych pedofili. Jednemu da
cukiereczka albo uścisk dłoni. Różnicuje ich między sobą uzależniając w
ten sposób od siebie i czyniąc ich swoimi niewolnikami.

Dalszy ciąg rozgrywki miał miejsce po południu. Na rozkaz Adasia
pedofile ulokowali się w pokoju TV części 3b (prawa strona oddziału).
Oderwałem się od komentarzy na facebooku i poszedłem trochę namieszać.
Bożenka gdzieś krążyła wiec usiadłem i czekałem na Nią w w tym pokoju
dziennym. Nie przyszła więc zacząłem się bawić z pedofilską bracią.
Adama nie było chociaż czasami się pojawiał zainteresowany rozwojem
sytuacji. Zdezorientowana Bożenka gdzieś krążyła. Po kole zmuszałem
pedofili, zaprogramowanych przez Adama na stawianie mi oporu, do
opuszczenia pomieszczenia. Była to moja kolejna demonstracja siły
psychicznej większej od siły pedofila-manipulanta Adama. Bo moja siła
jest oparta na prawdziwych emocjach wolnej Miłości do Kobiety i Dobra a
on jest nastawiony na grabież, okradanie ludzi z Życia. Jest ulotnym
narcyzem, i tak wygląda w rzeczywistosci. Tak wiec dla wprawnego
obserwatora wystarczy jeden rzut oka by rozpoznać Oszusta. Zresztą nawet
nie trzeba się specjalnie wysilać gdyż wszyscy mężczyżni wychowani w
zakazie poznawczym to nekrofile. Koncentruję sie więc teraz na
wyłuskiwaniu tych, którzy pedofilami nie są.

Wracam jednak do popołudniowej akcji na stronie 3b. Po obiedzie
poczekłem chwilkę, popisałem w sieci a następnie poszedłem tam gdzie
była Bożenka otoczona szczelnie przez wianuszek pedofili gotowych mnie w
każdej chwili zaatakować, gdyż tak zostali zaprogramowani przez Adama.
Jego samego w pokoju nie było, pojawił się dopiero pózniej i usiadł przy
stole, tuż koło Bożenki by demonstrować przede mną, że to On Nią teraz
włada i wara mi od Niej. No więc najpierw postałem chwilkę naprzeciwko
Bożenki a potem usiadłem na kanapie i siedziałem tam może godzinę, może
dłużej. Gdy zbliżała się pora kolacji wstałem i szybko wyszedem z pokoju
zostawiając ich wszystkich w ogromnym napięciu. Adam kombinował pewnie,
że usiądę koło Bożenki i będzie mógł na mnie napuścić swoje zazdrosne o
Nią psy. Zrobiłem w jego strone gest pojednawczy i nie zająłem miejsca,
które mi oferował z zamiarem zamordowania mnie rękami piesków. Mogłem
też usiąśc i też nic by mi się nie stało. Dałem mu szansę by go nie
zniszczyć fizycznie siłą mojej psychiki. Zobaczę, czy cokolwiek
zrozumiał z lekcji, kórej mu wczoraj udzieliłem. Bo ja nie zabijam tylko
ujawniam Fałszywego przyjaciela.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2019-05-02 16:32:56

Od: Krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> zniszczyć fizycznie siłą mojej psychiki. Zobaczę, czy cokolwiek
> zrozumiał z lekcji, której mu wczoraj udzieliłem. Bo ja nie zabijam tylko

Dzisiaj odbywa się w PDPS w Ostrowinie zabawa, na którą przyjechały
pensjonariuszki oddziału w Jemielnej. Oddział w Jemielnej liczy około 75
pensjonariuszek, same jadowite lesbijki, które ciągle się między sobą
żrą nie mogąc znieść wzajemnego seksualnego wykorzystywania się.
Wszystkie one to osoby uzależnione seksualnie od swoich matek, które
wysysały z nich energię tak jak to ma miejsce w typowej dla homo sapiens
rodzinie homoseksualnej. Te seksualnie niezaspokojone kobiety wysysają
energię seksualną z homoseksualnych mężczyzn, pensjonariuszy DPS-u w
Ostrowinie, ponieważ kobiety są mocniejsze w wykorzystywaniu seksualnym
mężczyzn aniżeli ci ostatni są zdolni wycisnąć z homoseksualnych kobiet.
Wieczorem będą pewnie w Ostrowinie jatki. Wcześniej wysłano tych
mężczyzn na głodówkę cukrową, o czym pisałem wcześniej w kontekście
obrony samego siebie przed hipoglikemią i śmiercią z powodu braku cukru.
Kobiety pojadą z powrotem do Jemielnej a banda homoseksualnych
skrytobójców będzie poszukiwać pożywienia dla swoich mózgów wcześniej
zagłodzonych, a dzisiaj jeszcze dodatkowo wykorzystanych seksualnie
przez kobiecą uzależniającą manipulację (czyli też wyssanych z energii
mózgów). Słońce jeszcze podgrzewa atmosferę podniecenia i czuby aż dymią
od pożądania seksualnego. Zastanawiam się jakich forteli użyć by
dzisiejszej nocy obronić się przed tą zgrają pedofili walczących o
przetrwanie. Chciałbym uniknąć rękoczynów ponieważ poniżony człowiek
dostaje zastrzyk adrenaliny i może się wykazać niesamowitą siłą fizyczną
czym może mnie zniszczyć. Tylko więc działanie "bez przemocy" pozwoli mi
przetrwać.

LeoTar Gnostyk

Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Marianna...
Teoria krytyczna
Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.