Kochaj bliźniego swego jak siebie samego

1. Data: 2015-10-10 04:08:13

Temat: Kochaj bliźniego swego jak siebie samego
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Proste a takie trudne dla katolików, non stop pujących z nienawiści, nie ma w polsce
grupy tak wszystkich wokoło nienawidzących i tak agresywnie, na wymysłach,
pomówieniach, niedorzecznościach, zionących nienawiścią.
Ktoś by powiedział, to chasło jest utopijne, bo to chasło to czysty komunizm, świat
kochających się nawzajem ludzi, bez podziałów, pomagających sobie w potrzebie,
idealnych towarzyszy. Ale można to rozumieć też inaczej, psychologicznie a nie
socjologicznie , bo to aż bije z tego powiedzonka po oczach, Ludzie którzy siebie nie
lubią, to jednocześnie nie lubią też innych, im bardziej zakompleksieni tym bardziej
nienawistni, im bardziej siebie nienawidzą to inny w ich oczach akceptacji też nie
znajdzie. Jeśli ja nie lubie swojego ciała, to ciało homoseksualisty również wywoła
obrzydzenie. Jeśli ja uważam że muszę się stopić z tłumem, to nienawidzę tego co się
wyróżnia. Jeśli ja akceptuje swoje trochę inne niż inni podejście, to ktoś kto się
wyróżnia jest ciekawy. Po prostu ludzie siebie nienawidzący nie będą dobrzy dla
innych.