Kocham ciebie jak Irladnie lala..

1. Data: 2015-05-24 17:19:14

Temat: Kocham ciebie jak Irladnie lala..
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ci co chodzili do szkoły to wiedzą przez literature i historie że kler ciągle kłamie,
że propaganda aparadczyków katolickich była wzorem dla propagandystów Hitlera czyli
Stalina, wiecie na czym to polega, Orwell opisał to nazywając Ministerstwo Prawdy.

I teraz dam wam przykład, mamy informacje na temat faktu, z radio maryja i medium
niekatolickie.

1. Radio z Maryją.....

W Irlandii odbędzie się dziś referendum w sprawie legalizacji tak zwanych związków
homoseksualnych. Kampania referendalna "Tak, dla małżeństw tej samej płci" - jak
wskazują eksperci - jest prowadzona w sposób ofensywny, w klimacie zastraszania
społeczeństwa.

Kontrowersje budzi fakt, że również krajowa policja zaangażowała się w poparcie dla
legalizacji związków tej samej płci.

Najbardziej jednak dziwi bezczynność instytucji Unii Europejskiej względem rażących
naruszeń integracji referendum w Irlandii.

2. Teraz normalne medium bez obłudy, fakty.....

Mieszkańcy Irlandii opowiedzieli się za legalizacją małżeństw jednopłciowych w
historycznym referendum. 62 procent głosujących poparło inicjatywę - poinformowała w
sobotę telewizja publiczna RTE. W centrum Dublina zebrały się homoseksualne pary, aby
wspólnie świętować.

Do głosowania na "tak" namawiałi też celebryci ze świata sportu, muzyki i kina, w
tym aktor Colin Farrell i lider U2 Bono.

2. Data: 2015-05-24 17:43:54

Temat: Re: Kocham ciebie jak Irladnie lala..
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-24 o 17:19, Penetrator pisze:

> W Irlandii odbędzie się dziś referendum w sprawie legalizacji tak zwanych związków
homoseksualnych.

dzis?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-24 18:01:12

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?hl=pl&gl=pl&site=&source
=hp&ei=q_VhVePIPM_eoATd8IOQBw&q=irlandia+zwi%C4%85zk
i+homoseksualne&oq=&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.41l3.0.0.
0.2079.1.0.0.1.1.0.0.0..0.0....0...1c..64.mobile-gws
-hp..0.1.99.3.RRyL9hugPeM

4. Data: 2015-05-24 18:10:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-24 17:43, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

Ja też się cieszę, że znam przyszłość.

5. Data: 2015-05-24 18:57:43

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-24 o 18:01, Penetrator pisze:
> http://www.google.pl

uzywam czasem ale dzieki serdeczne

--
gazebo

6. Data: 2015-05-24 19:20:55

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Święto w Irlandii wielkie....na katolickie strony nie zaglądajcie bo się porzygacie
od wydzielin tych potworów....ale Polscy( tak ci Polacy są z Dużej) też się
zasłużyli......

Polacy apelują do Irlandczyków: zagłosujcie za małżeństwami!

Reprezentanci polskiej społeczności w Irlandii opublikowali list otwarty do
Irlandczyków z prośbą, by ci zagłosowali za równością małżeńską w nadchodzącym
referendum. "Jako reprezentanci największej mniejszości narodowej w Irlandii,
apelujemy do Was - zagłosujcie na TAK. Wielu z nas przybyło tu za lepszym życiem.
Irlandia i Irlandzcy obywatele przyjęli nas oraz naszą różnorodność. Znaleźliśmy tu
dom" - czytamy w liście....

7. Data: 2015-05-24 19:26:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-24 o 19:20, Rewolucja pisze:

> Znaleźliśmy tu dom" - czytamy w liście....

tez lubie wrzosowiska

--
gazebo

8. Data: 2015-05-25 03:28:08

Temat: Re: OT - Kocham ciebie jak Irladnie lala..
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> że propaganda aparadczyków katolickich

Aparat - więc aparatczyk... a nie aparadczyk.
Tak samo jak standard - więc standardowy a nie standartowy.

9. Data: 2015-05-25 04:28:12

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
> że propaganda aparadczyków katolickich

Aparat - więc aparatczyk... a nie aparadczyk.
Tak samo jak standard - więc standardowy a nie standartowy.

Za kilka postów napisze normalnie, ale znowu za kilka znowu nienormalnie . Nie
nauczysz mnie pisać, mogłem iść na terapie ale nie poszedłem, więc czasem będzie
poprawnie a czesem to samo słowo znowu na domysł.

10. Data: 2015-05-25 04:36:30

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O nawet w tym poście powyżej napisałem poprawnie czasem a następnie " czesem". Nasila
mi się jak jestem wkurwiony, no daj spokój ten debil Duda już deklaruje że odsunie
Polskę od Europy. No bo przecież w Europie nie palą na stosie, by się sprzeciwiali i
zaczyna zbroić armię. Jesteśmy dzikim wschodem, trzeba uciekać jak jeszcze można do
cywilizacji.

Pies pawlowa
Nowa książka naszego Przewodasa
Tylko dla inteligentnych