Kocham? kogoś innego...

121. Data: 2006-03-14 11:34:11

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
news:dv691f$vke$1@theone.laczpol.net.pl...

> Jest tylko jedno niebezpieczeństwo.
> Jak długo jeszcze Twój mąż będzie musiał byc "uzależniony" od Twoich
> seansów?

on od tego nie jest uzależniony. To raczej ja jestem uzależniona od tego
typu odreagowywania niepowodzeń życiowych, albo może czasem złego humoru.

> Wiesz.... kiedyś przychodzi czas, że chce się żyć z kimś, kto wie czego
> chce a nie z ciepłymi kluchami.

Znał mnie długo przed ślubem i wiedział jaka jestem, on na to nie reaguje.
Co do "ciepłych kluch" to jest tak jak ktoś już pisał o "Nocach i dniach",
widocznie denerwuje Cię główna bohaterka tego postu, ale wierz mi wszystko
ma swój sens, czasami ukryty. Jeżeli w Twoim mniemaniu moje posty
charakteryzują mnie w ten sposób to ok. Ja tam do ciepłych kluch jednak nie
należę.

Byc może facet jest cierpliwy... a może
> odpuści w końcu, bo ileż mozna walczyć z wiatrakami?

Hmmm... można walczyć do pewnego momentu, ale jeśli w ogóle się taką walkę
podjęło. On nie podjął. Co nie znaczy, e jestem pewna, że do końca będzie
przy mnie trwał. Najwyzej znów będę miała powód do napawania się swoim
nieszczęściem:-)
G.

122. Data: 2006-03-14 13:37:24

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):

> Hmmm... można walczyć do pewnego momentu, ale jeśli w ogóle się taką walkę
> podjęło. On nie podjął. Co nie znaczy, e jestem pewna, że do końca będzie
> przy mnie trwał.

I słusznie. Bo trwanie ma swoje granice. A człowiek ma tylko jedno
życie. Szkoda je stracić na trwanie w związku z kimś kto nie jest tego
wart i kogo nie da się zadowolić.
Bo może gdzieś chodzi po świecie ktoś, kto wart jest naszego zachodu, a
my tracimy tylko czas.

Eulalka

123. Data: 2006-03-14 13:47:21

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kogo nie da się zadowolić.
> Bo może gdzieś chodzi po świecie ktoś, kto wart jest naszego zachodu, a my

Kto ma się identyfikować z Twoimi słowami ja, czy mój mąż?
G.

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???