Kocham więc biję

21. Data: 2010-02-13 09:50:52

Temat: Re: Kocham więc biję
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hl4mkq$koh$1@inews.gazeta.pl...
> Wtem niebożę zdumiony <z...@j...pl> wychynęło
> i cichym głosikiem ryknęło:

> Widziałam tylko to:
> http://pokazywarka.pl/kochamniewychowuje_pl/
>
> Qra
Gemnialne :-)))

22. Data: 2010-02-13 09:53:18

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Widać ich nie kochają.
> zx

Tu się chciałam lekko pokajać (nie mam początku wątku),

bo przeczytałam, zrozumiałam po swojemu, a potem to już poszłam w
zaparte.....

ło matko.....

Tak to bywa, jak jednocześnie pracuję i zaglądam na grupę z czerwonymi z
ciekawości uszami.

Ale podtrzymuję wniosek o zdrowym rozsądku Polaków.

MK

23. Data: 2010-02-13 10:18:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej, że rozmiękczenie ręki dziwnie idzie w parze z większą
> ilością koszów na głowach nauczycieli.

Może czas przywrócić karę chłosty?

24. Data: 2010-02-14 12:36:07

Temat: Młodzieży chowanie. (was: Kocham więc biję)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 00:04:58 +0100, zeusx napisał(a):

> [...]
> należy ten model forsować jako jedyny ?
> Tym bardziej, że rozmiękczenie ręki dziwnie idzie w parze z większą ilością

To akurat wiązałabym także z upadkiem etosu tego zawodu - a to z kolei
spowodowane jest przez naturalną negatywną selekcję w nim. A ta selekcja -
czym uwarunkowana?
twierdzę, że jakie społeczeństwo, takie młodzieży chowanie.
I odwrotnie.
Błędne koło?
Nie całkiem:
http://stefankubiak.blogspot.com/2009/09/modziezy-ch
owanie-9.html

--

Ikselka.

25. Data: 2010-02-14 12:47:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:18:57 +0100, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Może czas przywrócić karę chłosty?

Wystarczy wywalić ze szkoły, byle z wilczym biletem.
Ucznia i nauczyciela.
Żeby nie było.
--

Ikselka.

26. Data: 2010-02-14 12:50:13

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy wywalić ze szkoły, byle z wilczym biletem.
> Ucznia i nauczyciela.
> Żeby nie było.

A dlaczego nauczyciela ?? uczeń nie zawsze może bać się wywalenia ze szkoły, kary
chłosty będzie się bał.

27. Data: 2010-02-14 13:28:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 13:50:13 +0100, zdumiony napisał(a):

> A dlaczego nauczyciela ?? uczeń nie zawsze może bać się wywalenia ze szkoły, kary
chłosty będzie się bał.

Nauczyciel, który daje sobie wsadzić kosz na głowe, nie nadaje się do
zawodu.
Tylko nie zrozum tego zbyt wprost, już wyjaśniam: kosz na głowie
nauczyciela nie znajduje się nagle, ni z tego, ni z owego, jest on po
prostu zjawiskiem jednostkowym świadczącym o zachodzacych długotrwałych
procesach rozprzężenia w grupie klasowej na skutek generalnego braku
autorytetu nauczyciela oraz braku właściwej profesjonalnej reakcji (lub
wrecz totalnego braku reakcji) na pierwsze symptomy owego rozprzężenia ze
strony nauczyciela i władz szkoły oraz RODZICÓW.
Brak reakcji jest uwarunkowany nie tylko niedostatkami
osobowości/charakteru/kompetencji/... ww. lecz także kulawością całego
aparatu represyjnego w szkolnictwie i państwie i każdy nauczyciel dobrze
wie, że nie ma sposobu, aby takiego klasowego bandytę represjonować
skutecznie i nie narazić się samemu - jemu, władzom szkolnym (bo to kłopot
dla nich, kiedy kolega nauczyciel sobie nie radzi we własnym zakresie...),
rodzicom...

Dlatego piszę, że najprościej jest wywalić nieradzącego sobie z uczniem
nauczyciela razem z radzącym sobie z nim uczniem.
Wtedy sytuacja sama się rozwiąże bez skomplkowanych procedur itp - do
zawodu nauczycielskiego będą się "pchały" tylko osoby pewne, że sobie
dobrze w nim poradzą...
--

Ikselka.

28. Data: 2010-02-14 13:36:15

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wtedy sytuacja sama się rozwiąże bez skomplkowanych procedur itp - do
> zawodu nauczycielskiego będą się "pchały" tylko osoby pewne, że sobie

A jak ma sobie nauczyciel radzić kiedy nie wolno uderzyć ucznia? Czy nauczyciel jako
ofiara ma być karany? to tak samo jakby karać ofiarę kradzieży. Dla ucznia
perspektywa wywalenia ze szkoły jest czymś abstrakcyjnym, lepiej go postraszyć czymś
namacalnym typu chłosta

29. Data: 2010-02-14 13:43:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 14:36:15 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
perspektywa wywalenia ze szkoły jest czymś abstrakcyjnym, lepiej go postraszyć czymś

Przecież właśnie piszę o braku możliwości represji wobec uczniów.
Uważam, ze wyrzucanie nauczycieli równoczesnie z uczniami szybko
uzdrowiłoby sprawę. No zastanów się tylko.
;-)
--

Ikselka.

30. Data: 2010-02-14 13:51:36

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież właśnie piszę o braku możliwości represji wobec uczniów.
> Uważam, ze wyrzucanie nauczycieli równoczesnie z uczniami szybko
> uzdrowiłoby sprawę. No zastanów się tylko.

Nie uzdrowiło by, nauczyciel byłby jeszcze bardziej zastraszony. Powinien mieć
możliwość przemocy wobec ucznia.

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
NIE UDALA SIE...