Kocham więc biję

41. Data: 2010-02-14 20:20:19

Temat: Re: Kocham więc biję
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 19:11:19 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Może nie nauczyciel. Powinna być kara chłosty wobec nieletnich- wymierzana
> np przez stójkowego

Stójkowy też ma dzieci...
--

Ikselka.

42. Data: 2010-02-14 20:28:03

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie. Po chłoście nauczyciel musiałby sobie zamawiac ochronę na
> powrót do domu.

To kary więzienia też nie powinno być w obawie przed zemstą przestępców?

43. Data: 2010-02-14 20:38:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 21:28:03 +0100, zdumiony napisał(a):

> To kary więzienia też nie powinno być w obawie przed zemstą przestępców?

Kara więzienia to kara nie wymierzana bezpośrednio.
--

Ikselka.

44. Data: 2010-02-14 20:41:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie. Po chłoście nauczyciel musiałby sobie zamawiac ochronę na
> powrót do domu.

Mnie chodziło o taką karę- szczególnie dla nieletnich- w Kodeksie Karnym.
Zamiast np poprawczaka czy tym podobnych "przyjemności". Jeśli popełnił czyn
chuligański, a nauczyciel powiadomi policję- to obecnie rzeczywiście moze
powinien zamówić sobie ochronę. Jednak jak by go wychłostano- i to jeszcze
publicznie- to IMO z samego wstydu wolał by już nie podskakiwać.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

45. Data: 2010-02-14 20:43:28

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kara więzienia to kara nie wymierzana bezpośrednio.

Może lepsza kara bezpośrednia, dla przestępcy chłosta też lepsza niż więzienie

46. Data: 2010-02-14 20:46:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Stójkowy też ma dzieci...

Gówniarstwo nie boi się- bo czego? Zawołają policję- to co tak naprawdę mu
może policja zrobić? Nic. W krańcowym wypadku trafi do sądu dla nieletnich,
który być może (podkreślenie "być może") wyśle chuligana do poprawczaka- a
dla wielu z chuliganów to też nic. Jednak- moim zdaniem- gdyby wiedział, że
za chuligański czyn dostanie karę chłosty- i to nawet publicznej- i to było
by nieuniknione- to ostro by się zastanawiał, zanim by zaczął chuliganić.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

47. Data: 2010-02-14 20:46:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 21:41:51 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> powinien zamówić sobie ochronę. Jednak jak by go wychłostano- i to jeszcze
> publicznie- to IMO z samego wstydu wolał by już nie podskakiwać.

Wiesz, mimo że popieram klapsy wymierzane dzieciom przez świadomych
rodziców, to jednak nie popieram chłosty, bo jest wymierzana przez obcych,
a tutaj może być wiele przerysowań i przegięć, natomiast powinna być kara
grzywny, a już bezsprzecznie najlepszym odstraszaczem byłaby kara w postaci
wielu godzin ciężkiej pracy fizycznej na rzecz... itd.
--

Ikselka.

48. Data: 2010-02-14 20:47:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Feb 2010 21:46:12 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> by nieuniknione- to ostro by się zastanawiał, zanim by zaczął chuliganić.

Być może tak. Jednak to praca najbardziej odstrasza rozwydrzoną młodzież.
Praca.
--

Ikselka.

49. Data: 2010-02-15 10:17:21

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto będzie osądzał, czy nauczyciel został obrażony?
> Sorry, ale tu bałabym się, że kiedyś moje wnuczki, jak nie odrobią pracy
> domowej w podstawówce, będą bite przez nauczyciela-sadystę.

A co w tym złego :) na drugi raz odrobią lekcje

50. Data: 2010-02-15 14:39:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 11:17:21 +0100, zdumiony napisał(a):

> A co w tym złego :) na drugi raz odrobią lekcje

To złego, że nie pozwolę, aby o karze cielesnej dla moich wnuków decydował
nieznany byle kto. Jesli już, to sama ją wymierzę lub najpewniej ich
rodzice i to we właściwym do tego czasie.
--

Ikselka.

Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry
Re: Ty jesteś dla mnie jakiś niedobry