Kocioł kondensacyjny Junkers Cerapur Comfort

1. Data: 2012-01-18 07:23:54

Temat: Kocioł kondensacyjny Junkers Cerapur Comfort
Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kto z was ma taki piec i może wypowiedzieć się na jego temat?
Wiem, że ludzie chwalą sobie kotły firmy De Dietich ale w mojej okolicy
to tak nie za specjalnie z serwisem. W przypadku Junkersa, gość jest na
telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

2. Data: 2012-01-18 22:20:20

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Einstein wrote:
> [...]
> gość jest na telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec
> ma obsługiwać zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody

serwis na miejscu to dobra rekomendacja, jak sie będzie psuł to będziesz
miał blisko :)

3. Data: 2012-01-20 10:53:24

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 08:23, Einstein pisze:
> [...]
> telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
> zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

Od niedawna mam Junkers Cerapur ale nie comfort smart 14c + zasobnik
Junkers 120L. Zestaw był w dobrej cenie (sporo taniej niż comfort) i
pracuje bez zarzutów. Napędza dom 133m2 wszędzie podłogówka.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

4. Data: 2012-02-28 15:25:57

Od: Piotr Boncza <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 08:23, Einstein <e...@g...pl> wrote:
> telefon, nie ma również problemu odnośnie części. Piec ma obsługiwać
> zasobnik na wodę, tak ze 160 litrów oraz obwody podłogówki i grzejniki.

A gdzie ma być zainstalowany i dlaczego akurat CP Comfort?
Wiesz, że dwa różne obwody wymagają innych parametrów - a to też pewne
inwestycje.

pozdrawiam Piotr

chlor
jaki osuszacz/pochlaniacz wilgoci +/-500zł
sposób na skrzypiący materac
Gdzie jest dziura w materacu?
Szafy meble