Kofta indyjska

1. Data: 2002-02-05 14:48:09

Temat: Re: (OT) Kofta indyjska
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja voll Dagmara!
> Nie wazko, nie wazko! Gdzie sie podzial Twoj tupet?
> Sorry, jestem ze Skandynawii i lubie male kluseczki w sosie
> zwane "kofta"
>
> Xtiger

Co nie kumam. Moze to za inteligentne "zarty" jak dla mnie
Dagmara

1. Data: 2002-02-05 15:09:37

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> w wiadomosci
do grup dyskusyjnych napisal:
> Ale o co tyle zamieszania ?
> Prosilem tylko o przepis -
> hmmm, Gdyby kazdy mial pisac o sobie i opowiadac swoja historie
> zabraklo by zycia by przeczytac cos interesujacego.

Tez tak uwazam :)
Ale na przyszlosc nie badz zachlanny i nie kieruj calej
korespondencji tylko do siebie ;-)
Bo moze ja tez chce cos wiedziec o tych/tej ... kofcie :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-02-09 14:04:30

Temat: Re: Kofta indyjska
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kangur" <""@@@wojciech-m@wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jesli ktos posiada przepis ?
> to poprosze na priv
>
> Pozdr.

Kofta to po prostu mielone mięso z przyprawami ukształtowane w
kulkę lub kiełbaskę
Kofta indyjskie
500g wołowiny, 500g siekanej cebuli,2 pomidory, 6 ząbków czosnku,
1/2 szkl siekanej natki pietr, jajo, 2 ł soli, 1ł chilli, 1 Ł
mielonego kminku, 1Ł garam masali
1 Ł słodkiej papryki, 1ł kurkumy, 50g świeżego lub 1 i 1/2
sproszkowanego imbiru, 300ml jogurtu.
Mięso zmieszać z połową cebuli, czosnkiem i pietruszką i wyrabiać
z 10 minut (jak ciasto), uformować pulpeciki ok 3 cm i smażyć na
rumiano.
w rondelku rozgrzać olej i smażyć w nim resztę cebuli i przypraw
przez 5 minut,
następnie włożyć usmażone kulki, podlać wodą i dusić 30minut
(ostrożnie!)
na koniecdolać jogurt, wymieszać i dusić jeszcze 10-15 minut
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-20 09:13:32

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Wy tu się kłócicie a tu kangur <""@@@wojciech-m@wp.pl> tak mądrze pisze: