[Kolderki usmiechowe] audycja w radiu

1. Data: 2004-09-08 07:42:11

Temat: [Kolderki usmiechowe] audycja w radiu
Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mamy problem z kaan, wiec postanowilam napisac o tym tutaj, no wiec:
dzisiaj w "trojce" (trzeci program polskiego radia) miedzy 14 a 16 bedzie
audycja o naszej kolderkowej akcji.
Dokladnej godziny nie znam, ale jak sie dowiem, to od razu dam znac.

Pozdrawiam wielce ciekawa co z tego wyjdzie

Eva

1. Data: 2004-09-08 07:57:25

Temat: Re: [Kolderki usmiechowe] audycja w radiu
Od: "ola77" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokladnej godziny nie znam, ale jak sie dowiem, to od razu dam znac.
>
> Pozdrawiam wielce ciekawa co z tego wyjdzie

Hej,
a ja tylko dodam, że materiał o kołderkach ma się ukazać w trakcie
audycji "Orzech i reszta". Częstotliwości Trójki można sprawdzić tu:
http://www.radio.com.pl/trojka/ramowka/
Trójki można też posłuchać on-line.
Pozdrawiam (nie mniej ciekawa),
ola77

P.S. Eva - wielka buźka za wczorajszy wieczór!!

1. Data: 2004-09-08 10:58:20

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

audycja jest w godzinach 14:17-14:37

trzymajcie kciuki :)))

pa eva

1. Data: 2004-09-08 11:59:51

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> audycja jest w godzinach 14:17-14:37
>
> trzymajcie kciuki :)))
>
> pa eva

nie wiem jak to zrobic, ale widzialam burde haft krzyzykowy, w ktorej jest
artykul poswiecony robotkom recznym i podane sa rozne linki do stron oraz do
grupy njusowej, a moze by tam napisali i o kolderkach usmiechowych?

skrzacik podrzucajacy mysl

1. Data: 2004-09-08 12:24:09

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może ktoś ma to nagrane? Nie mogłam słuchać, a ciekawam bardzo
Gocha

1. Data: 2004-09-08 12:25:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> skrzacik podrzucajacy mysl
>
> wysłuchałam audycji i bardzo sie cieszę bo jestem jedną z wyszywajacych
kwadraciki i trzymie za nas kciuki i aby tak dalej

1. Data: 2004-09-08 12:26:19

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie mowili o kolderkach!!! :)))
super to wyszlo!
chociaz kruciutko to naprawde sie ciesze ze o kolderkach coraz glosniej :)
pozdrawiam
kasiatoya (co ciagle nie ma odwagi sie przylaczyc do akcji ale bacznie
obserwuje)

1. Data: 2004-09-08 12:26:26

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mamy problem z kaan, wiec postanowilam napisac o tym tutaj, no
wiec:
> dzisiaj w "trojce" (trzeci program polskiego radia) miedzy 14 a 16 bedzie
> audycja o naszej kolderkowej akcji.

Super, wlasnie sluchalam :)
Gratuluje pomyslu i inicjatywy.
I jaki mily pan, hihihi

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-09-08 12:39:38

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze mowia!!!!!

1. Data: 2004-09-08 12:58:31

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> grupy njusowej, a moze by tam napisali i o kolderkach usmiechowych?

Wlasnie Ada z Prabut juz pisze do Burdy w stylu "Cudze chwalicie swego nie
znacie......" - mam nadzieje, ze sie troszke zawstydza

pa - Eva

Banki
[xxx] poszukuję schematu
[xxx] Alfabet z Kubusiem