Kolega Dudy ( czytaj Dupy)

1. Data: 2015-08-24 01:03:15

Temat: Kolega Dudy ( czytaj Dupy)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.fakt.pl/polityka/politycy,xmvmfk

2. Data: 2015-08-24 01:18:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kolega?

Chłopcy z ferajny: Dubieniecki i Duda

http://gazetatrybunalska.pl/2015/08/chlopcy-z-ferajn
y-dubieniecki-i-duda/

3. Data: 2015-08-24 07:17:32

Temat: Re: Kolega Dudy ( czytaj Dupy)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
news:f1b1dd0a-4a39-41f3-a242-371716c03c9a@googlegrou
ps.com...
> http://m.fakt.pl/polityka/politycy,xmvmfk

Glob- pewno nie zrozumiesz, ale moze ktos inny z grupy Ci wytlumaczy.
Piszesz o obecnym prezydencie w sposób obelzywy. Ja pomijam inne kwestie-
ale tyle, co jest w Polsce wywiadowni- musi sie czyms zajac. No to skanuja
fora internetowe. Chcesz siedziec za cos takiego?

--

Chiron

p.s.
Naprawde prosze, zeby globowi to ktos wytlumaczyl

4. Data: 2015-08-24 14:23:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

Chiron

p.s.
Naprawde prosze, zeby globowi to ktos wytlumaczyl

Od początku wiadomo było że wybieracie bandziora na prezydenta, ktoś zadał sobie trud
przeczytania kim on jest w tej waszej sekcie bezmózgów, no raczej nie, to zrozum
teraz dlaczego mówią na pisowców sekta.

5. Data: 2015-08-24 14:38:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Od początku wiadomo było że wybieracie bandziora na prezydenta, ktoś zadał
>sobie trud przeczytania kim on jest w tej waszej sekcie bezmózgów, no
>raczej nie, to zrozum teraz dlaczego mówią na pisowców sekta.

Nie zauważyłeś, ze chirek cię straszy i powinieneś się bać?

6. Data: 2015-08-24 14:43:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>raczej nie, to zrozum teraz dlaczego mówią na pisowców sekta.

Nie zauważyłeś, ze chirek cię straszy i powinieneś się bać?

No bo im wolno na Komorowskiego wywalać tony bzdur wyzsanych z brudnego palucha , a
tobie nie wolno napisać linijkę prawdy i to podobno nie jest jest zachowanie tych co
kiedyś do komunistycznego kościoła się modlili, tylko podobno to dupokracja, lub
dudokracja.

7. Data: 2015-08-24 14:57:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz Dudokracje;

Józef Cyrankiewicz. Każdemu, kto podniesie rękę przeciw władzy ludowej, władza tą
rękę odrąbie

Obywatele, mieszkańcy Poznania, robotnicy, inteligenci, młodzieży! Mówię do was z
głębokim bólem, bo to nasze piękne, znane ze swej pracowitości, z patriotyzmu i z
zamiłowania do porządku miasto stało się terenem zbrodniczej prowokacji i krwawych
zajść, które wstrząsnęły sumieniem każdego uczciwego poznaniaka, każdego Polaka, i
które społeczeństwo z całych swoich sił stanowczo potępia...
Mówimy ze sobą szczerze i wcale nie trzeba ukrywać faktu, że zbrodniczy prowokatorzy
wykorzystali istniejące bezsprzecznie bolączki i niezadowolenie w niektórych
zakładach pracy z powodu trudności ekonomicznych i rozmaitych dokuczliwych bolączek.
Jeżeli chodzi o bolączki ujawnione w całym szeregu zakładów pracy w Poznaniu, które w
dużym stopniu wywołane zostały błędami i nieprawidłowym stosowaniem obowiązujących
przepisów, to rzecz jasna, błędy te muszą być i będą natychmiast poprawione,
zwłaszcza, że decyzja o poprawieniu tych błędów zapadła ze strony rządu i partii
jeszcze kilka dni temu, wówczas gdy delegacje robotników przyjęte zostały przez
przedstawicieli rządu i słuszne ich postulaty zostały załatwione pozytywnie.

8. Data: 2015-08-24 15:18:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>No bo im wolno na Komorowskiego wywalać tony bzdur wyzsanych z brudnego
>palucha

Owszem, taka prawda i nie poradzisz.

9. Data: 2015-08-24 15:31:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]
oglegroups.com...

>No bo im wolno na Komorowskiego wywalać tony bzdur wyzsanych z brudnego

Czytałeś postulaty pisu na temat zmiany konstytucji, komuna to przy tym pikuś. Już
pawłowicz- bolszewicka drze ryja że dzienikarze jej podpadli i wyśle ich na urlop w
miejsce zaginięcia, strajki, żale, manifestacje, prasa nie chwaląca świątobliwości i
generała Kaczyńskiego ( po to Kaczyński wypromował Dudę by mieć go z jego bandycką
przeszłością na smyczy) całkowicie zakazane, a że katoli wszystko obraża to więzienia
się zapełnią i zaginięcia na komisariatach, będziemy mieli katolicki związek
radziecki, poważnie tak wychodzi z tych ich zmian.

10. Data: 2015-08-24 18:38:00

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> http://m.fakt.pl/polityka/politycy,xmvmfk

Znamy, zara go oskarżą o gwałt jak Leppera.

Sadomasochizm katolicki część druga
Sadomasochizm dlaczego kontrowersyjny?
Re: "niewinne" zabawy
Szatańskie zło