Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.

1. Data: 2003-08-09 20:18:02

Temat: Re: Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.
Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co? Widzisz w tym problem? Może o tym porozmawiamy?

Witaj Joasiu,

Ciekawa jestem Twoich wrazen zwiazanych z tym ciastem i porownania z babka
ktora pieklas pare dni temu. Moze i ja sie na ta babke skusze, ale czekam na
Twoja opinie.

Zagladalam dzis na pl.rec.kuchnia kilka razy, ale juz tytuly wielu watkow
zniechecaja do czytania. Najwyrazniej jednak te OT watki sa lepiej widziane,
niz dygresje na tematy zwiazane poniekad z kuchnia. Mam nadzieje, ze mimo
wszystko sie nie zniechecisz do pojawiania sie tutaj.

Pozdrawiam,
Ania z Pawim Oczkiem, jak moj maz ochrzcil schab nadziewany poledwiczka
nadziewana sliwkami, morelami i czosnkiem ;)

1. Data: 2003-08-09 20:23:29

Temat: [OT]jak emigranci zatracili umiejetność czytania ze zrozumieniem
Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> A z czym ta odpowiedz ma związek ?
on topic-z tym ma związek!
makary

1. Data: 2003-08-09 20:24:17

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-09 20:25:35

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bh3ijh$ols$1@news.onet.pl...
> Migdały mają taki sam kolor jak skórka - właśnie minęło 45 minut i wyjęłam
> ciasto. Oczywiście sprawdziłam patyczkiem czy jest suche.
> Troszkę dziwnie wygląda, bo jakby ciutek opadło w czasie pieczenia.
> Czyżby pierwszy raz w życiu wyszedł mi zakalec? :-)

Joanno, mam dwa pytania:

1. dałaś 3/4 szkl. mąki? bo w przepisie Ani jest chyba 1 i 3/4 ?
2. aż pół paczki proszku do pieczenia? czyli tego małego jak rozumiem... a
to jest tak mniej więcej dwie łyżeczki? Ja raczej zawsze kupuję duże
opakowania i dlatego pytam...

Kasia

1. Data: 2003-08-09 20:28:34

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-09 20:30:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktora pieklas pare dni temu. Moze i ja sie na ta babke skusze, ale czekam

Dzisiejszy wypiek już spróbowałam. IMO jest lepsza od tej poprzedniej, ale
to kwestia gustu pewnie. Ta dzisiejsza jest dość tłusta, tamta była
piaskowa.
Aha - zakalca nie ma - mój niepokój był nieuzasadniony.

> [...]
> niz dygresje na tematy zwiazane poniekad z kuchnia. Mam nadzieje, ze mimo
> wszystko sie nie zniechecisz do pojawiania sie tutaj.

Staram się.

> Pozdrawiam,
> Ania z Pawim Oczkiem, jak moj maz ochrzcil schab nadziewany poledwiczka
> nadziewana sliwkami, morelami i czosnkiem ;)

Ten schabik faktycznie wygląda jak pawie oczko.

Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-08-09 20:42:59

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nylony.pl/bannnagl/mini/mleczko.gif

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-09 20:46:31

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.nylony.pl/bannnagl/mini/mleczko.gif

To ja apropos
http://mleczko.onet.pl/big_pic.html?N=4&TYP=135

makary

1. Data: 2003-08-09 20:53:03

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Swiete twoje prawo...
Znowu nie skapowałaś (on topic), to się tyczyło Ciebie!
makary

1. Data: 2003-08-09 20:54:15

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bh3mkb$kpj$1@nemesis.news.tpi.pl,
makary <m...@m...com> a écrit:

> To ja apropos
> http://mleczko.onet.pl/big_pic.html?N=4&TYP=135

Swiete twoje prawo...

--
Niesz !

ogórki małosolne
PRAWIE gnocchi (chwalę się)
Czy Adam665 to nasza droga Madzia?
Kto jadł "pysznego śledzia" w Zielonej Tawernie
Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?