Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.

1. Data: 2018-09-01 08:59:21

Temat: Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj, tj. 31 sierpnia, miałem opuścić szpital psychiatryczny w Miliczu i wrocić do
Ostrowiny. Okazało się jednak, że Dom Pomocy zarządzany przez matrioszkę Iwonę
Siemińską zdecydował się mnie nie przyjąć po moim pobycie w szpitalu. A wszystko to
jako rezultat ujawnienia przeze mnie przemocy pracownikôw w stosunku do miedzkańcôw
PDPS. Jak z dawien dawna wiadomo ryba psuje się zawsze od głowy. Cheers!

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-09-01 11:05:00

Temat: Re: Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-01 o 08:59, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
PDPS. Jak z dawien dawna wiadomo ryba psuje się zawsze od głowy. Cheers!

Coś tu nie tak.. Na jakich warunkach byłeś zatrudniony w tym Domu Pomocy?

3. Data: 2018-09-02 09:39:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie byłem, ani nie jestem zatrudniony w PDPS w Ostrowie. Jestem pracownikiem
Spôłdzielni Socjalnej Pasja, ktôra wyrosła obok PDPS. Zajrzyj na moją stronę
www.leotar.net, zakładka Rok 2018, lato, a poznasz szczegôły.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

4. Data: 2018-09-02 09:45:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie byłem, ani nie jestem pracownikiem PDPS. Jestem pracownikiem Spółdzielni
Socjalnej Pasja stworzonej dla potrzeb resocjalizacji mieszkańcôw PDPS. Zajrzyj na
www.leotar.net, zakładka Rocznik 2018, lato, a poznasz szczegôły.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-09-02 10:39:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla mniej wtajemniczonych podaję, że mieszkam, w PDPS w Ostrowie, od 17 sierpnia 2000
r. Stałem się mieszkańcem niewygodnym dla dyrekcji od czasu gdy w maju 2018 ujawniłem
przemoc personelu w stosunku do mieszkańcôw i opisałem tę sytuację w Sieci. Od tego
czasu polowano na moje potknięcie. Za takowe uznano moją akcję samoobroną, gdy
poniżani przez personel mieszkańcy zaczęli atakować mnie. Wydarzyło się to właśnie 28
lipca b.r. kiedy to zabrano mnie do szpitala psychiatrycznego w Miliczu. Na
obserwację, ktôrą zakończono 31 sierpnia. Niestety, PDPS odm9wił przyjęcia mnie "na
stan", mimo tego że za każdy miesiąc pobytu w Domu płacę prawie 3000 zł.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

6. Data: 2018-09-02 12:15:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-02 o 10:39, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
"na stan", mimo tego że za każdy miesiąc pobytu w Domu płacę prawie 3000 zł.

To zmienia postać rzeczy. Myślałem że tam pracujesz i w trakcie pobytu w
szpitalu zwolniono Cię.

Czym konkretnie motywują to skreślenie z listy lokatorów?

3000zł? Przecie za taką kasę można wynająć jakieś luksusowe lokum w
centrum Warszawy..

7. Data: 2018-09-02 12:49:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podjęto próbę zwolnienia mnie że Spółdzielni za to, że ujawniłem machlojki prezesa,
które miały doprowadzić do zniszczenia Spółdzielni Pasja.
W połączeniu z ujawnieniem przeze mnie przemocy w PDPS stałem się realnym zagrożeniem
dla rządzącego układu postkomunistycznego, który broni matriarchatu. I dlatego chcą
się mnie pozbyć jako niewygodnego świadka.
Stąd próby zamachów na moje życie, które opisałem w moich artykułach na stronie
www.leotar.net, zakładka Rocznik 2018, lato.
Miłej lektury.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

8. Data: 2018-09-02 13:01:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tę 3000 zł to koszty utrzymania i mieszkania, prania - ale bez lekarstw -, kosmetyków
i odzieży. Tę trzeba pokrywać samodzielnie, z tego co pozostaje z dochodów.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

9. Data: 2018-09-02 13:16:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to trzeba przeczytać artykuły z www.leotar.net, zakładka Rocznik 2018,
"wiosna" i "lato". Bo samo "lato" to nie wszystko.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

10. Data: 2018-09-02 16:01:12

Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Właściwie to trzeba przeczytać artykuły z www.leotar.net, zakładka Rocznik
>2018, "wiosna" i "lato". Bo samo "lato" to nie wszystko.

Możesz nam przeczytać na głos?

Edukacja
Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Jak Polacy Żydom pomagali.