Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.

11. Data: 2018-09-02 16:18:13

Temat: Re: Kolejna odsłona przemocy w PDPS w Ostrowie.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie da rady. Jest tego trochę.:)

LeoTar Gnostyk
Władek Tarnawski

12. Data: 2018-09-02 16:40:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zamieszanie, ale korzystam z grzecznościowego dostępu do sieci i nie
dopatrzyłem co trzeba.:)

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

13. Data: 2018-09-03 11:47:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-02 o 13:16, LeoTar Gnostyk pisze:
> Właściwie to trzeba przeczytać artykuły z www.leotar.net, zakładka Rocznik 2018,
"wiosna" i "lato". Bo samo "lato" to nie wszystko.

> Pozdrawiam
> LeoTar Gnostyk

Dobra, znajdę trochę więcej czasu to zajrzę. Dzięki.

14. Data: 2018-09-04 06:24:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A podsumowując te wszystkie moje wypociny należy odpowiedzieć na następujące pytanie:
Czy pensjonariusze Dps w Ostrowinie mają być workami treningowymi dla niewyżytego
seksualnie personelu czy też personel ma spełnić rolę służebną wobec ludzi
niepełnosprawnych i pokrzywdzonych przez los i niedoskonałe społeczeństwo? Pani
Iwonie Siemińskiej pomyliły się te rolę, jak mi się wydaje.
I to by było na tyle.

Pozdrawiam
LeoTar Gnostyk

15. Data: 2018-09-04 13:54:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-04 o 06:24, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
ludzi niepełnosprawnych i pokrzywdzonych przez los i niedoskonałe społeczeństwo? Pani
Iwonie Siemińskiej pomyliły się te rolę, jak mi się wydaje.

Ten personel nadaje się raczej do  pracy w rzeźni a nie w Domu Opieki. A
i ogólnie wszystko w tym kraju jest popieprzone. Lekarze, policja sądy,
domy spokojnej starości itd. to podmioty dla których klient (utrzymujący
ich z swoich danin) jest tylko złem koniecznym. Może faktycznie lekiem
na to byłaby prywatyzacja wyżej wymienionych instytucji?

16. Data: 2018-09-04 14:10:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sama prywatyzacja niczego nie załatwi ponieważ nieuczciwość wyrasta z zakazowego
system i wychowawczej i parcia wszystkich do niekontrolowanej władzy. Wyjściem jest
tylko Utopia a uczciwa prywatyzacja to krok ku jej rywalizacji.

Od jutra nie będę miał dostępu do grzecznościowego internetu. Może się coś nowego
pojawi...

LeoTar Gnostyk

17. Data: 2018-09-05 15:10:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-04 o 14:10, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
tylko Utopia a uczciwa prywatyzacja to krok ku jej rywalizacji.

> Od jutra nie będę miał dostępu do grzecznościowego internetu. Może się coś nowego

No to jakie może być lekarstwo na lekarza który najnormalniej w świecie
olewa pacjentów? Ze specjalistami jest jeszcze gorzej w m. Słupcy i
rejonie nie ma ani jednego okulisty na NFZ. Na co ja niby płacę te
składki zdrowotne, skoro aby dostać się do lekarza to i tak muszę sięgać
dodatkowo do kieszeni? "Dobra zmiana", q*wa mać!

A nie masz netu w telefonie?

Edukacja
Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Jak Polacy Żydom pomagali.