Kolejna ofiara anty-PiS ??

1. Data: 2023-06-06 22:41:21

Temat: Kolejna ofiara anty-PiS ??
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://kobieta.wp.pl/33-letnia-ciezarna-zmarla-w-sz
pitalu-maz-ma-10-zastrzezen-do-lekarzy-6906176235654
112a
Anty-PiS wciąż w akcji.

2. Data: 2023-06-06 22:49:09

Temat: Re: Kolejna ofiara anty-PiS ??
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 6 czerwca 2023 o 22:41:22 UTC+2 XL napisał(a):
> https://kobieta.wp.pl/33-letnia-ciezarna-zmarla-w-sz
pitalu-maz-ma-10-zastrzezen-do-lekarzy-6906176235654
112a
> Anty-PiS wciąż w akcji.

To umyślna akcja, rodzaj dywersji anty-PiS. Bezwzględne wobec ludzkiego życia
lewackie środowisko medyczne wykorzystuje swoje możliwości zabijania (przez
zaniechanie) dla wzbudzenia w nieświadomym społeczeństwie negatywnego nastawienia do
PiS.

3. Data: 2023-06-06 23:16:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2023 o 22:49, XL pisze:

> To umyślna akcja, rodzaj dywersji anty-PiS.

Oczywiście...

> Bezwzględne wobec ludzkiego życia lewackie środowisko medyczne wykorzystuje swoje
możliwości zabijania (przez zaniechanie)

Bronią się jak mogą przed represjami ze strony katolickich fundamentalistów.
Czego znowu nie rozumiesz?

> dla wzbudzenia w nieświadomym społeczeństwie negatywnego nastawienia do PiS.

Nikt bardziej nie wzbudza negatywnego nastawienia do pis, jak sam pis.
I tacy jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2023-06-07 00:11:34

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 6 czerwca 2023 o 23:16:45 UTC+2 Kviat napisał(a):

> Oczywiście...
możliwości zabijania (przez zaniechanie)
> Bronią się jak mogą przed represjami ze strony katolickich fundamentalistów.
> Czego znowu nie rozumiesz?

Zabijania zamiast leczenia, kołku.

> Nikt bardziej nie wzbudza negatywnego nastawienia do pis, jak sam pis.
> I tacy jak ty.

Twoje negatywne mnie bardzo cieszy. Znaczy - robię to, co powinnam.

5. Data: 2023-06-07 10:03:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2023 o 00:11, M. Z. pisze:

możliwości zabijania (przez zaniechanie)

> Zabijania zamiast leczenia, kołku.

Boją się usunąć jak jest jeszcze czas, kołku.

> Twoje negatywne mnie bardzo cieszy. Znaczy - robię to, co powinnam.

Czyli obrzydzasz prawactwo i katolicki fundamentalizm celowo?
Ciekawe...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-06-07 22:58:56

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 7 czerwca 2023 o 10:03:31 UTC+2 Kviat napisał(a):

swoje możliwości zabijania (przez zaniechanie)

> Boją się usunąć jak jest jeszcze czas, kołku.

Co robią? ,,Boją się"? A czego niby? Czy jakikokwiek lekarz został kiedykolwiek
ukarany za cokolwiek? Nie. A wiesz, dlaczego? Bo to mafia. Opinię o tym, czy kekarz
XY zawinił, wydale NIL. Czyli lekarze o lekarzach. Mafia wygłusza wszystkie sprawy o
błędy lekarskie. Oni się niczego nie ,,boją" i ty dobrze o tym wiesz, lewaczku. Oni
CZEKAJĄ NA ŁAPÓWĘ. Która baba nie da, to jączostawiają, niech jej martwy płód w
brzuchu zgnije i ją zabije. I taka jest prawda. Procedury medyczne w przypadku
całkowitego bezwodzia istnieją od praktycznie stu lat i były stosowane, i nadal
istnieją, ale teraz POwscy rzeźnicy ich nie dopełniają, pitoląc o ,,zakazie aborcji
przez PiS", tłuku lewacki. NIE ISTNIEJE ZAKAZ ABORCJI GDY CIĄŻA JEST OBUMARŁA LUB
ZAGRAŻA ŻYCIU CIĘŻARNEJ. Ale rzeźnicy wynicowują przepisy na swoje kopyto.
Powszechnie wiadomo jest i ludzie o tym piszą, że ciężarne z bezwodziem, które nie
zapłacą haraczu, są pozostawiane samym sobie.
Niektóre po prostu nie wiedzą, że trzeba zapłacić, bo jeszcze do niedawna kobiety w
ich sytuacji były zgodnie z procedurami po prostu wraz z dziećmi ratowane w ramach
tzw. podtrzymania ciąży (jeśli możliwe) lub w procedurze ratowania życia matki
następowała terminacja ciąży lub ewakuacja płodu natychmiast po sygnale o jego
obumarciu (co jest banalnie proste do stwierdzenia, bo ustaje tetno). Lewacki obrońco
potworów na oddziałach położniczych.

> Czyli obrzydzasz prawactwo i katolicki fundamentalizm celowo?

Tobie? Nie muszę. Ty masz je wrodzone. I samonapędzające się na sam widok krzyża.

> Ciekawe...
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Parodia apostoła, jaki tam ,,Piotr". Pętasz się przy swoim wielkim imieniu w
charakterze tandetnego breloczka. Rodzice trafili z twym imieniem jak kulą w płot
albo zrobili sobie takie jaja po prostu.

7. Data: 2023-06-08 17:14:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 6 czerwca 2023 o 22:49:11 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
zaniechanie) dla wzbudzenia w nieświadomym społeczeństwie negatywnego nastawienia do

Brawo, Magda Mołek!
Mocne słowa o rzeźnikach:

,, Magda Mołek zamieściła na Instagramie zdjęcie w wysokiej ciąży. W mocnym wpisie
nawiązała do śmierci Doroty z Nowego Targu. Zadała wiele ważnych pytań lekarzom.

Dorota z Nowego Targu trafiła do szpitala, gdy w 20. tygodniu ciąży odeszły jej wody
płodowe. Wraz z mężem byli świadomi, że stało się to zbyt szybko. Dorota zmarła w
szpitalu nad ranem 24 maja. Rodzina kobiety zarzuca lekarzom, że ci nie informowali
ich, że dziecko może umrzeć i zagrozić życiu 33-latki. -- Nie powiedziano nam też, że
dziecka nie da się uratować i nie zaczęto w porę ratować Doroty -- mówią bliscy
kobiety w rozmowie z Onetem.

Gdy tylko wyszło na jaw, że kolejna kobieta zmarła przez to, że lekarze nie wykonali
żadnej czynności, pojawiły się skojarzenia z sytuacją z 2021 r. Niedługo po wyroku
Trybunału Konstytucyjnego zmarła Izabela z Pszczyny, która była w 22. tygodniu ciąży
i trafiła do szpitala z powodu odpłynięcia płynu owodniowego. Przypomnijmy, Julia
Przyłubska orzekła, że usuwanie płodów ze stwierdzonymi ciężkimi niedorozwojami ciała
lub mózgu, a także z ciężkimi, nieodwracalnymi wadami zagrażającymi życiu dziecka
jest niezgodne z konstytucją.

[Jednak tutaj to ZUPEŁNIE INNE SYTUACJE - ciąże są zdrowe lecz obumierają z powodu
bezwodzia i bierności lekarskiej, tudzież lekarze odmawiają ewakuacji martwych
płodów!!!! - p. XL]

Może przeczyta to jakaś ginekolożka/ginekolog... Bo chcę publicznie spytać -- po
śmierci Doroty w szpitalu w Nowym Targu -- gdzie jesteście? Jest was około 7,7 tys. w
kraju. Sporo. A my umieramy w waszych szpitalach. Co takiego wam zrobiłyśmy, że
milczycie?" -- zapytała.

Dziennikarka w kolejnej części wpisu zaczęła zadawać kolejne pytania osobom, które
mają pomagać swoim pacjentom. Zauważyła, że kobiety powierzają im swoje życie, żeby
powiększyć swoje rodziny.

"Dlaczego po kolejnej bezsensownej śmierci kobiety, która marzyła o dziecku, nie ma
waszego zbiorowego buntu, w*********a, złości choćby? Kiedy wam podpadłyśmy? Wtedy,
gdy przychodzimy do was w najważniejszych (w ciąży) czy w najstraszniejszych (w
chorobie) momentach w naszym życiu? Wtedy, gdy płacimy grube pieniądze w waszych
prywatnych gabinetach za wizytę, bo nie mamy wyjścia, gdyż w NFZ nie ma dla nas
miejsca? A może wtedy, gdy z naszych podatków kształcicie się wiele lat na
państwowych uczelniach? Kiedy was zdradziłyśmy, wzgardziłyśmy wami, oszukałyśmy?" "
-- napisała.

Dlaczego umieramy pod waszą opieką? Dlaczego nas zdradzacie? Boicie się
systemu/prawa/prokuratora? A czemu, zamiast zdradzać nas, nie zdradzicie
systemu/prawa/prokuratora i nie staniecie PO NASZEJ STRONIE?

Pod koniec wpisu stwierdziła, że prawo zawsze może się zmienić, ale nikt nie
przywróci życia kobietom, które odeszły.

A co jeśli system minie, prawo się zmieni, wiatr historii zawieje w inną stronę?
Życia tych kobiet NIC nie przywróci. Wiecie to, prawda? Czym zawiniłyśmy, że umieramy
w polskich szpitalach, a wy milczycie..."

https://plejada.pl/newsy/magda-molek-o-smierci-dorot
y-z-nowego-targu-zadala-lekarzom-wazne-pytanie/x8v9x
h1

Ano - milczą, bo czekają na łapówki. Pieniądze albo życie! ?

8. Data: 2023-06-08 18:13:51

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2023 o 22:58, M. Z. pisze:

swoje możliwości zabijania (przez zaniechanie)

> Co robią? ,,Boją się"? A czego niby?

Represji ze strony katolickich fundamentalistów.
Czego znowu nie rozumiesz kołku?

> Czy jakikokwiek lekarz został kiedykolwiek ukarany za cokolwiek? Nie.
[ciach reszta bełkotu]

Tak.

> Tobie? Nie muszę. Ty masz je wrodzone. I samonapędzające się na sam widok krzyża.

Nie samonapędzające się. Nie byłoby fanatyzmu religijnego, to nie byłoby
negatywnego nastawienia.
Czego znowu nie rozumiesz?

Gdybyś nie robiła "tego co powinnaś", czyli nie obrzydzała prawactwa i
katolickiego fundamentalizmu, to tego obrzydzenia byłoby mniej.
Świetna robota, gratuluję.

> Parodia apostoła, jaki tam ,,Piotr". Pętasz się przy swoim wielkim imieniu w
charakterze tandetnego breloczka. Rodzice trafili z twym imieniem jak kulą w płot
albo zrobili sobie takie jaja po prostu.

Oj, znowu ikselka się zawiesiła. I to jak szybko...
Twoi programiści zrobili sobie przerwę na naprawę i wygląda na to, że
znowu odwalili fuszerkę. Nawet ChatGPT jest od ciebie bardziej
inteligentny, chociaż to tylko zwykły model językowy.
Amatorzy... pewnie po szkole programowania od rydzyka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2023-06-08 19:08:59

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2023 o 17:14, XL pisze:

> [...]

bezwodzia i bierności lekarskiej, tudzież lekarze odmawiają ewakuacji martwych

I czego znowu nie rozumiesz?
Skoro niedozwolone jest usuwanie płodów j/w, to tym bardziej zdrowych.

Jaki normalny lekarz chce, żeby potem ciągał go latami po sądach jakiś
zjebany na umyśle katotalibski prokurator?

Najpierw ok. 30% kobiet (takie poparcie ma katotaliban w tym kraju)
głosuje na katotaliban, a potem są ciężko zdziwione efektami...
Jaka normalna kobieta, mając świadomość co się dzieje i co sobą
reprezentują fanatycy religijni głosuje na fanatyków religijnych?

To tak samo jak ubieranie się kobiet w czarne szmaty od stóp do głów na
plaży (i nie tylko) niby z własnej woli - przecież nikt ich nie zmusza
(a przynajmniej nie w cywilizowanych krajach), ale one same twierdzą, że
to z powodu wiary.
Jak bardzo trzeba mieć wyprany mózg przez religię żeby tak robić?
Wybieranie do władzy fanatyków religijnych to jakiś rodzaj dewiacji,
masochizm, czy coś takiego...

I to jest dokładnie to samo, co się dzieje w szpitalach. Katotalibskie
kobiety głosujące na fanatyków religijnych zgotowały ten los innym
kobietom. Tym normalnym również.
Nie przeszkadza wam gdy zaburzony klecha bez pukania włazi do sali
porodowej, a teraz udajecie, że się oburzacie na efekty katotalibskiej
polityki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2023-06-08 21:48:34

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 8 czerwca 2023 o 18:13:58 UTC+2 Kviat napisał(a):

> [...]
> Czego znowu nie rozumiesz kołku?

NIE ISTNIEJE ZAKAZ ABORCJI GDY CIĄŻA JEST OBUMARŁA LUB ZAGRAŻA ŻYCIU CIĘŻARNEJ.

Przykład dawaj

> [...]
>
> Gdybyś nie robiła "tego co powinnaś", czyli nie obrzydzała prawactwa i
> katolickiego fundamentalizmu, to tego obrzydzenia byłoby mniej.

Jasne, lewacki milusi fundamentalisto.

> [...]
> inteligentny, chociaż to tylko zwykły model językowy.
> Amatorzy... pewnie po szkole programowania od rydzyka.

To jak sobie spinasz tego ,,Piotra"? LOL

Jak to się spina...
Jak to z rosyjską pożyczką Millera było.
[Do lemingów] To kiedy ochnasta dawka?
Nie tylko Jarosław!
Wycie ruskicb trolli.