Kolejny...

21. Data: 2011-05-18 20:20:49

Temat: Re: Kolejny...
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym, że dzieci straszą.

Dzieci są często rozsądniejsze od rodziców :)

22. Data: 2011-05-18 20:25:12

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieci są często rozsądniejsze od rodziców :)

Taaa...
Zwłaszcza wtedy, gdy się tego tak boją, że nie mówią nikomu, nawet rodzicom
o tym, że je to przeraża.

23. Data: 2011-05-18 20:28:11

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa...
> Zwłaszcza wtedy, gdy się tego tak boją, że nie mówią nikomu, nawet
> rodzicom o tym, że je to przeraża.

Hmm, to skąd wiesz?

24. Data: 2011-05-18 20:29:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 22:25, Veronika pisze:

> Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Taaa...
> Zwłaszcza wtedy, gdy się tego tak boją, że nie mówią nikomu, nawet
> rodzicom o tym, że je to przeraża.

Trza poprawić relacje, to bedom mówić.

Ewa

25. Data: 2011-05-18 20:38:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Taaa...
> Zwłaszcza wtedy, gdy się tego tak boją, że nie mówią nikomu, nawet

Tak poza tym - w jakim wieku to Twoje młode? Bo pamiętam, że kiedy moja
miała tak 5-6 lat, to też się wszystkim przejmowała, co tylko gdzieś
usłyszała w TV albo radiu (a to pożar, a to powódź, huragan, piorun w
coś strzelił itd). I musiałam każdorazowo uspokajać. ;)

Ewa

26. Data: 2011-05-18 20:47:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2011 22:38:19 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> miała tak 5-6 lat, to też się wszystkim przejmowała, co tylko gdzieś
> usłyszała w TV albo radiu (a to pożar, a to powódź, huragan, piorun w

Bo właściwie tylko o tym się dziś mówi w mediach. Dla mediów dobra
wiadomość to nie wiadomość. Na dobrych wiadomościach sie nie zarabia.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

27. Data: 2011-05-18 23:20:50

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, to skąd wiesz?

Z doświadczenia.
Własnego. :)

28. Data: 2011-05-18 23:22:18

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trza poprawić relacje, to bedom mówić.

No wiedziałam.
Że Ewa z relacjami wyskoczy.
Toto nie mówiło rodzicom, żeby się też nie martwili i nie bali.

29. Data: 2011-05-18 23:23:54

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usłyszała w TV albo radiu (a to pożar, a to powódź, huragan, piorun w coś
> strzelił itd). I musiałam każdorazowo uspokajać. ;)

Moje ma niecałe trzy i pół.
Na razie boi się tylko much.

30. Data: 2011-05-19 06:24:45

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z doświadczenia.
> Własnego. :)

Czyli nie masz pewności że tak właśnie jest na pewno? :)

KongKong (monitor) kontra Lamesz starcie:1
Myszkę paluszkiem w gumce
Psina r******a pluszaki
Obecnie brak wolności
Teraz na TVP2.