Kolejny idiotyzm pt. Unikatowa polska pustynia znika

1. Data: 2007-07-26 07:37:18

Temat: Kolejny idiotyzm pt. Unikatowa polska pustynia znika
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszytko się we mnie burzy jak czytam takie ... nie chcę nadużywać
"wyrazów" :(

http://wiadomosci.onet.pl/1578406,11,item.html

Ja wiem, że tzw. "naukowcom" oraz "dziennikarzom" są potrzebne
pieniądze, ale jeśli teraz Komisja Europejska będzie w Polsce
"odtwarzała" pustynie, to koniec świata albo może od razu wyciąć w
diabły Puszczę Białowieską i będzie jeszcze większa pustynia?
Po bagnach przychodzi czas na pustynie w Polsce! Komuś palma odbija :(

Pzdr,
A.
P.S. Jakby co, to nie mam nic przeciwko wydmom nad Bałtykiem, wręcz
przeciwnie :)

2. Data: 2007-07-26 07:50:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aaron" <s...@p...qdnet.pl> wrote in message

Wszystko przez WAS. Gobi wam się przypomniała...

3. Data: 2007-07-26 08:29:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> wrote in message
>
> Wszystko przez WAS. Gobi wam się przypomniała...

Byłem niedawno na wagarach, na Pustyni Błędowskiej, w 1966roku.
Pięknie było, już wtedy zaczęła zarastać.Ani jednego skorpiona,
za to bardzo dużo betonowych atrap bomb lotniczych, chyba trenowali
piloci celność zrzutów.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-07-26 08:40:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f89j8k$5cj$1@nemesis.news.tpi.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> [...]
> diabły Puszczę Białowieską i będzie jeszcze większa pustynia?
> Po bagnach przychodzi czas na pustynie w Polsce! Komuś palma odbija

Hejka. Co komu wadzi pustynia? Tym bardziej, że "W okresie
międzywojennym, gdy na Pustyni występowały znaczne połacie piasków w upalne
dni obserwowano występowanie tu zjawiska fatamorgany a w latach 50-tych
występowały tu burze piaskowe."
Pozdrawiam unikatowo Ja...cki

5. Data: 2007-07-26 08:43:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Pięknie było, już wtedy zaczęła zarastać.Ani jednego skorpiona,
> za to bardzo dużo betonowych atrap bomb lotniczych, chyba trenowali

Klimat się zmienia - jeziora zarastają, pustynie też.
A gdyby nie zbudowane na terenie szkolnym boisko to miałem tu mrówkolwy
polujące w jamkach na mrówki i inne owady, które zsunęły się do lejka,
skorpiony (tak, tak skorpiony polskie - z odwłokiem z kolcem ale wielkości
3mm) i masę innych ciekawych stworzeń - łosze chodzące pod oknami, a
niedawno żona pogoniła sarniaka depczącego jej grządki parę dni pod rząd -
trochę go szkoda - miał niezłe schronienie, mimo, że odwiedza teren lis i
jenot, strasząc mi kota. Ale też ciekawe trawy o niebieskim kolorze (nie
wiem jak się zwą - ale wydmowe - w końcu jest tu wydma warszawska) - z
pięknymi kłosami - jeździła tu jakaś kobieta - zbierając na suche bukiety do
kwiaciarni...

6. Data: 2007-07-26 08:58:35

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klimat się zmienia - jeziora zarastają, pustynie też.

Szczególnie jak im się pomaga.
Po co nasadzili w latach 60-tych wierzby i trawy?
Tego się nawet usunąć nie da, tyle jest niewybuchów po poligonie.
Teraz zimą "pustynia" wygląda jak łąki nadrzeczne - pełno krzaków i
uschniętych traw. Widziałem tej zimy.

Krzysztof

7. Data: 2007-07-26 09:41:03

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...
> Hejka. Co komu wadzi pustynia?
Heja. Nie wadzi pustynia. Wadzi wywalanie kasy na chory projekt żeby
pustynia była jeszcze większa, to wadzi! Niech sobie będzie taka jaka
jest, olał i podpalił oby tylko nie wydawano na jej powiększanie mojej
kasy! 100 razy lepiej już jest regenerować wydmy nad morzem, te są
przydatne.
A może przy okazji sprzedać licencję na zlikwidowanie Sahary, bo
komunizm nie dał rady i piasku tam dalej w nadmiarze :)
Aaa, pamiętam z lat młodości jakieś narzekania na stepowienie terenów
gdzieś w centralnej Polsce, zawsze będzie albo za mało, albo za dużo
(lasów, wody, bagien, pustyń, itp.), klimat to się ociepla, to idzie
mała epoka lodowcowa, byleby kasę wyciągnąć :(
Pzdr,
A.

8. Data: 2007-07-26 11:06:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f89qgm$pgd$1@nemesis.news.tpi.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):
> "Dirko" wrote ...

> Heja. Nie wadzi pustynia. Wadzi wywalanie kasy na chory projekt żeby
> pustynia była jeszcze większa, to wadzi!

Hejka. A skąd wiesz, że chory? Widziałeś ten projekt?

> Niech sobie będzie taka jaka
> jest, olał i podpalił oby tylko nie wydawano na jej powiększanie
> mojej kasy!

A dużo jest tej Twojej kasy? Starczy na wagon piasku? ;-)
Pozdrawiam sceptycznie Ja...cki

9. Data: 2007-07-26 13:31:51

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote...

> Hejka. A skąd wiesz, że chory? Widziałeś ten projekt?

Robienie pustyni w Polsce za publiczne pieniądze po prostu musi być
chore! Takie rzeczy robi się za darmo i jeszcze się na tym zarabia!
Zrób ekperyment myślowy i pomyśl ile możnaby zarobić na przerobieniu
Kampinosu w pustynię - i to bez dopłat z UE!

> A dużo jest tej Twojej kasy? Starczy na wagon piasku? ;-)

Mam nadzieję, że rozumiesz iż kasa z podatków to moja/twoja czyli
nasza kasa a nie cudza i niczyja? Zobacz ile ptaszków, żubrów,
motylków ... możnaby uratować za tę kasę itd. itp.

Siemka i trzymka, niemka to jak troszka populizma :)
A.

10. Data: 2007-07-26 18:28:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siemka i trzymka, niemka to jak troszka populizma :)
> A.

Czy to jest pustynna grypsera?
Pozdrawiam.mirzan

Pojemność kompostownika
Powitanie, przedstawienie się i pierwsze sprawy. Długie.
Prośba o identyfikację
Świerk więdnie. Co jest grane?
Czym zabezpieczyć drewniane słupki w ziemi