Kolejny raz prywatnie taniej

1. Data: 2018-08-21 09:47:00

Temat: Kolejny raz prywatnie taniej
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu się okazało że jak się chcę leczyć i nie czekać do lutego na
Rezonans to lepiej go zrobić jutro za kwotę 460 + ze 3 wizyty u
specjalisty po 200 zł.

Gdzie są ku... moje podatki? :-)

2. Data: 2018-08-21 16:29:24

Temat: Re: Kolejny raz prywatnie taniej
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu się okazało że jak się chcę leczyć i nie czekać do lutego na
> Rezonans to lepiej go zrobić jutro za kwotę 460 + ze 3 wizyty u
> specjalisty po 200 zł.
>
> Gdzie są ku... moje podatki? :-)

Nie bądź idiotą. Nie idź prywatnie. Ja zrobiłam ten błąd.
Gdzieś tu jest opis jak to było.
Byłam w tej trumnie ze 2 godziny, a powinni po każdej seri "psześwietleń"
wysunąć.
Wybuliłam ponad 1000zł za jamę bżuszną.
Dali kontrast na 95% z jodem a w ankiecie napisałam że mam uczulenie na jod
.
Potem 2 miesiące leczyłam kaszą bąble.
A wynik - opis był beznadziejniejszy niż zwykłe powtażalne USG.
I mam wątpliwości czy wynik na CD jest moim.
Raczej nie, bo nie napisali nic że mam zrosty, a mam na pewno, miałam 2
operacje i na tej części zależało mi najbardziej.
Tam nie ma słowa o tym.
To nie miało żadnego sensu.
A firmę zgłosiłam na policję, ale nic nie odpowiedzieli więc pewnie umożyli.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-08-21 23:03:34

Temat: [OT] Kolejny raz prywatnie taniej
Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dzieki najazdowi liderów na europejski sukces
nazbieralem tyle butelek i puszek po piwie ze mi wystarczylo na domenke...

pomysł jest taki - oczywiście moja pełna moderacja i mam pełną
świadomość że każda osoba pisząca może zostać w każdej chwili
zaatakowana - nie chodzi aby kogokolwiek atakować - to ma być taki zbiór
ostrzeżeń jak nie skończyć "w tzw. rynsztoku" (nowomodel)...

nie chce tego spierdolic - co grupa na to?

4. Data: 2018-08-22 18:36:17

Temat: Re: [OT] Kolejny raz prywatnie taniej
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każda grupa moderowana jest zła, ale rozumiem, skoro to twoja domena możesz
wymagać by nie pluli na ciebie.

A co do grupy: piszesz o domenie, czyli gadanie psez www.
Nie lubię tego: wlno się ładuje, te wszystkie szlaczki , wodotryski
rozpraszają zamiast pomagać.
Grupy tutaj, pszez Outloooka lepiej łażą, są realnie niezawodnie ,
niezacinają się, cena użytkowania gdy ktoś płaci od bajtu, to pojedyncze
grosze.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-08-22 20:45:57

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eeeeee tam... operujesz na opinii wykreowanej mi przez kc-ue w
objawieniu elektroda.pl...

na razie tego nie ogarniam ale te socjotechniki sa genialne -> totez
chcialem podyskutowac...

Re: Tusk chce krwawych zamieszek
no to zaczynamy!
musk