Kolejny rekord WOŚP!

1. Data: 2019-01-19 22:55:53

Temat: Kolejny rekord WOŚP!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://gloria.tv/article/qRbstXmNTDP83yAR49LzbZNPw?
fbclid=IwAR3B3AA5fHQEJ9XG7k137EVtZ547J9eUpVRORpyY8Fv
x3gH3yn-LDuatOPQ

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-20 11:16:23

Temat: Re: Kolejny rekord WOŚP!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-19 o 22:55, XL pisze:
> https://gloria.tv/article/qRbstXmNTDP83yAR

Fuj.
Nawet w komentarzach pod tym ściekiem ludzie ci wyjaśnili, że autor
pisze brednie, to po co te brednie tu wrzucasz?

Trochę dziwne, że tych komentarzy nie skasował. Ale jest proste
wytłumaczenie, to zwykły ruski troll, wrzuca tekst z przekazem dnia
gdzie popadnie i zapomina, byleby wisiało w sieci. Nie ma czasu na
kasowanie komentarzy, bo ma tyle tych ruskich "portali informacyjnych"
do obskoczenia, że życia by mu nie starczyło.

A ty jak zwykle te brednie łykasz bezmyślnie jak pelikan.
Fuj.

Napiszesz coś o finansach Rydzyka?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-20 11:23:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Fuj.
> Nawet w komentarzach pod tym ściekiem ludzie ci wyjaśnili, że autor
> pisze brednie

Zrozum - to TOBIE wyjaśnili.

> Napiszesz coś o finansach Rydzyka?

Chyba jednak idź do tego prokuratora. On ci lepiej wyjaśni.

4. Data: 2019-01-20 11:59:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 11:23, XL pisze:

> Chyba jednak idź do tego prokuratora. On ci lepiej wyjaśni.

A który prokurator zajmuje się finansami Rydzyka? Bo nie wiem, do
którego mam pójść żeby mi wyjaśnił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-20 12:20:53

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.01.19 um 11:16 schrieb Kviat:

> [...]
> do obskoczenia, że życia by mu nie starczyło.
>
> A ty jak zwykle te brednie łykasz bezmyślnie jak pelikan.

A co nowego w NBP i KNF? Wszystko wyjasnione, nie ma sprawy, wodzianki
sa kompetentne i ledwo co wiaza koniec z koncem? :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-01-20 13:26:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A który prokurator zajmuje się finansami Rydzyka? Bo nie wiem, do
> którego mam pójść żeby mi wyjaśnił.

Pierwszy lepszy z brzegu potrafi wyjaśnić, że g... ci do tego, na co płacę.

7. Data: 2019-01-20 14:33:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 13:26, XL pisze:

> Pierwszy lepszy z brzegu potrafi wyjaśnić, że g... ci do tego, na co płacę.

To niech ci jeszcze wyjaśni, że g... ci do tego, komu ja płacę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-20 14:54:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To niech ci jeszcze wyjaśni, że g... ci do tego, komu ja płacę.

To ty idziesz jutro do prokuratora. Niedługo wydepczesz ścieżkę.

9. Data: 2019-01-20 15:01:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 14:54, XL pisze:

> To ty idziesz jutro do prokuratora. Niedługo wydepczesz ścieżkę.

Znowu sobie coś uroiłaś. Jak mam iść, skoro nie napisałaś, który

10. Data: 2019-01-20 15:35:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znowu sobie coś uroiłaś. Jak mam iść, skoro nie napisałaś, który
> prokurator zajmuje się finansami Rydzyka?

Biedny zagubiony lewaczek?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974