Komar, HIV, H5N1,żółtaczki itd.

1. Data: 2006-05-09 11:01:07

Temat: Komar, HIV, H5N1,żółtaczki itd.
Od: "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma jasnych odpowiedzi co do przenoszenia np. w/w chorób przez insekty
np. komara.
A zagrożenie istnieje także od strony bodaj pierwotniaków.
Czy prawda jest taka że bezradność wywołuje brak informacji,
czy to tylko traktowanie społeczeństw jako prymitywy które nie powinny znac
zagrożeń ?
Niektóre zawody są narażone na kontakt z panami świata czyli robalami
wszelkiej maści.
Np. borelioza jest, ale zawód leśnika czy pracownika leśnego nie jest
traktowany jako niebezpieczny inaczej jak górnik itd.
Czy ktoś ma dostęp do statystyk śmiertelności od insektów itp.

mark

2. Data: 2006-05-09 11:48:33

Temat: Re: Komar, HIV, H5N1,żółtaczki itd.
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 13:01:07 +0200, 3ta3pa3? napisał(a):

> [...]
> Czy prawda jest taka że bezradność wywołuje brak informacji,(...)
> Czy ktoś ma dostęp do statystyk śmiertelności od insektów itp.

Idź do lekarza i powiedz mu, że leki które obecnie Ci przepisuje nie
działają i wymagasz bardziej specjalistycznego leczenia.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-05-09 12:01:34

Od: "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> best regards,
> scream (at)w.pl
> Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

No, popatrz.
Kleszcz mi w rodzinie doprowadził do smierci i lekarz był bezradny.
Sądzę że na ciekawość nie ma lekarstwa.
ps.
Samobójcy są tak samo nieżywi jak pozostali, wszelkie różnice miały miejsce
wcześniej.

mark

4. Data: 2006-05-09 12:47:37

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 14:01:34 +0200, 3ta3pa3? napisał(a):

> No, popatrz.
> Kleszcz mi w rodzinie doprowadził do smierci i lekarz był bezradny.
> Sądzę że na ciekawość nie ma lekarstwa.

Co innego kleszcz, a co innego przenoszenie żółtaczki czy HIV przez komary.

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2006-05-09 13:52:43

Od: "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co innego kleszcz, a co innego przenoszenie żółtaczki czy HIV przez
komary.

No ale co, skoro może przenosić inne choroby dlaczego HIV ma być szczególnie
traktowany ?
Nawet jeśli wirus po czasie ginie z braku środowiska do przetrwania
(trawienie krwi) zawsze mamy jakiś krytyczny okres gdzie jest możliwe
zakażenie innego osobnika ?

mark

6. Data: 2006-05-09 14:07:59

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 15:52:43 +0200, 3ta3pa3? napisał(a):

> No ale co, skoro może przenosić inne choroby dlaczego HIV ma być szczególnie
> traktowany ?

Nie jest szczególnie traktowany. Komary nie zarażają HIV nawet gdy podasz
im krew zarażoną tym wirusem. Zarażenie występuje przez kontakt z dużą
ilością wirusów, a nie z pojedyńczym - tak więc HIV musiałby mieć możliwość
rozwoju w organizmie komara, aby ten mógł zarażać. A takiej możliwości nie
ma, więc zakażanie HIVem przez ukłucie komara to oczywista bzdura.

Prowadzono zresztą badania naukowe na ten temat i nie stwierdzono żeby
owady mogły przenosić wirus HIV. A po szczegóły odsyłam Cie do googli.

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-05-09 15:13:28

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Prowadzono zresztą badania naukowe na ten temat i nie stwierdzono żeby
> owady mogły przenosić wirus HIV. A po szczegóły odsyłam Cie do googli.

Teraz to i owszem, jestesmy mądrzy co do HIV, ale pamietam, jak jeszcze niedawno
autorytety przestrzegały przed tą możliwością. A co do H5N1, akurat właśnie dziś
cała prasa jest pełna informacji na ten temat, potwierdzanych autorytetem prof.
Wijaszki i Instytutu w Puławach... Pzdr. <dino>

8. Data: 2006-05-09 16:14:42

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał(a):

> Prowadzono zresztą badania naukowe na ten temat i nie stwierdzono żeby
> owady mogły przenosić wirus HIV. A po szczegóły odsyłam Cie do googli.

A z resztą gdyby mogły, to HIV była by tak powszechne jak malaria i
pozostały by osoby, dla których ten wirus nie jest śmiertelny, a my byli
byśmy ich potomkami.

--
_ _ _ _

Szczepionka na opryszczke wargowa