,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"

1. Data: 2018-01-31 09:21:59

Temat: ,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,Z wypowiedzi Marcina P. jednoznacznie wynika, że Donald Tusk zabraniając swojemu
synowi Michałowi podjęcia pracy w spółce OLT Express już na jesieni 2011, musiał mieć
wiedzę o charakterze firmy Amber Gold, właścicielu tych linii lotniczych.

Ostatecznie mimo zastrzeżeń ojca, Michał Tusk podjął jednak pracę w OLT Express w
marcu 2012 roku, jak wyjaśnił Marcin P., dlatego, że miał być zwolniony z Gazety
Wyborczej, a mając kredyt hipoteczny, musiał mieć stałe miejsce zatrudnienia i stałe
dochody.

Co więcej Marcin P. jednoznacznie zeznał, że ,,płacił młodemu Tuskowi za wynoszenie
poufnych informacji z lotniska", co oznacza, że jednoczesne zatrudnienie syna
premiera w gdańskim porcie lotniczym i spółce OLT Express, było ewidentnym konfliktem
interesów.

2. Kolejny wątek, który odsłoniło wczorajsze przesłuchanie Michała P. to próba
doprowadzenia do upadłości narodowego przewoźnika spółki LOT S.A. poprzez działania
podejmowane przez OLT Express.

Marcin P. wyjaśnił, że mimo tego, iż od ministerstwa gospodarki otrzymał propozycje
zakupu LOT S.A., nie był tym zainteresowany, ponieważ strategia jego firmy była inna,
doprowadzić to przedsiębiorstwo do upadłości, a następnie przejąć jego klientów i
,,sprzedać polski rynek" niemieckim liniom lotniczym Air Berlin.

I jak się okazuje wszystko było na dobrej drodze, Marcin P. miał precyzyjną
informację, że najdalej w październiku 2012 roku zarząd LOT S.A. zgłosi wniosek o
upadłość tej spółki ze względu na bardzo trudną sytuację finansową.

Rzeczywiście sama paromiesięczna działalność OLT Express powodowała poważne starty
spółki LOT S.A.

Jak wynika, bowiem z odpowiedzi przedstawionej przez ówczesnego ministra skarbu
państwa z października 2012 roku na pytanie posłów, 4 miesięczna działalność spółki
OLT Express spowodowała po stronie PLL LOT S.A. powstanie dodatkowych kosztów na
kwotę przynajmniej 34 mln zł (konieczność znacznego obniżenia cen biletów na liniach
krajowych, a także dodatkowych kosztów na reklamę).

3. No i wreszcie, jako swoisty rodzynek wczorajszego przesłuchania, ocena działań
Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) wobec firm Marcina P. w końcowym okresie
ich działalności i tuż po ogłoszeniu ich upadłości.

Okazuje się, że Marcin P. znał z wyprzedzeniem plan działań ABW wobec jego firm
(sugerował, że ta wiedza pochodziła od znanego dziennikarza, ale także z kancelarii
premiera od ministra d/s służb), był wręcz zachęcany do ucieczki tuż przed
zatrzymaniem, a po wejściu tej służby do jego firmy, dowody zabezpieczono tak, że ich
duża część została bezpowrotnie stracona.

Co więcej parodniowa wizyta funkcjonariuszy ABW i prokuratorów w Amber Gold już po
ogłoszeniu upadłości tej spółki w sierpniu 2012 roku, według Marcina P. odbywała się
wręcz w atmosferze ,,piknikowej", a on sam otrzymał zapewnienie, że w ciągu
najbliższego tygodni, zatrzymany na pewno nie będzie.

Wczorajsze przesłuchanie Marcina P. z zastrzeżeniem, że jest on sam pod pręgieżem
oskarżenia w sprawie Amber Gold i być może wykorzystywał je, żeby się bronić, ,,
topi" jednak ówczesnego premiera Donalda Tuska i jego syna

Zbigniew Kuźmiuk"

http://m.telewizjarepublika.pl/stalo-sie-szef-amber-
gold-topi-donalda-tuska-i-jego-syna,50586.html

2. Data: 2018-01-31 09:47:38

Temat: Re: ,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-31 o 09:21, i...@g...pl pisze:

> Okazuje się, że Marcin P. (...), ,, topi"

Dlaczego z taką samą gorliwością nie piszesz o SKOKach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-01-31 21:51:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Już o tym pisałam, ale powtórzę: za przyzwoleniem PO tyle rabunku było, że trudno mi
o wszystkim tutaj ?
Ale masz, poczytaj sobie i o SKOK:
http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-ko
lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

LOL

4. Data: 2018-02-01 07:46:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-31 o 21:51, i...@g...pl pisze:
> Już o tym pisałam, ale powtórzę: za przyzwoleniem PO tyle rabunku było

A miało być lepiej.

> LOL

LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-02-01 13:38:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

JEST. Jest na to, na co za PO nie było.
Jest na dzieci i rodziny. Jest na emerytury w godnym wieku. Jest na kopalnie. Jest na
PKL.
Jest na to wszystko, na co PO tylko złodziejskie ręce rozkładała mówiąc ,,NI MA".

JEST.
Jest odpowiedź na ataki PE, jest odpowiedź dla atakujących Żydków, jest odpowiedź na
kłamstwa oświęcimskie.

JEST.
Jest na armię.
Jest na dumę narodową.

DOKĄD TRAFIAŁY TE PIENIĄDZE ZA PO?
DLACZEGO PO POZWALAŁA NIEMCOM I ŻYDOM ROBIĆ Z POLSKĄ CO TYLKO CHCIELI?

6. Data: 2018-02-01 15:44:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 13:38, i...@g...pl pisze:
> [...]
na PKL.
> Jest na to wszystko, na co PO tylko złodziejskie ręce rozkładała mówiąc ,,NI MA".

LOL :):)

> JEST.
> Jest odpowiedź na ataki PE, jest odpowiedź dla atakujących Żydków, jest odpowiedź
na kłamstwa oświęcimskie.

LOL :):)
(Chociaż to wcale nie jest śmieszne...)

> JEST.
> Jest na armię.
> Jest na dumę narodową.

O kurwa... LOL :):)

> DOKĄD TRAFIAŁY TE PIENIĄDZE ZA PO?
> DLACZEGO PO POZWALAŁA NIEMCOM I ŻYDOM ROBIĆ Z POLSKĄ CO TYLKO CHCIELI?

LOL :):)
(Chociaż to wcale nie jest śmieszne...)

Jaki ten świat prosty, nie? Skrojony na miarę twoich możliwości
postrzegania... Normalnie zbieg okoliczności :):)
Problem w tym, że to nie świat jest taki prosty, tylko ty.

To niesamowite, że ludzie którzy tak bardzo nie ogarniają rzeczywistości
potrafią posta napisać i go wysłać... Sznurówki też sama wiążesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-02-01 17:11:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 13:38, i...@g...pl pisze:
> JEST. Jest na to, na co za PO nie było.
> Jest na dzieci i rodziny. Jest na emerytury w godnym wieku.

http://innpoland.pl/140823,przybywa-emerytow-w-zus-i
e-brakuje-pieniedzy-na-wyplate-swiadczen

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-02-01 17:34:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

2009:

No i?

https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/zus;zadluza;si
e;na;nasze;emerytury,121,0,543353.html

2011:
http://www.nowiny24.pl/polska-i-swiat/art/6128837,gi
gantyczne-zadluzenie-zus-co-bedzie-z-naszymi-emerytu
rami,id,t.html

2012:
https://m.money.pl/wiadomosci/artykul/zus;pozyczyl;m
iliard;od;bgk;na;wyplate;swiadczen,111,0,1204335.htm

2014:
https://www.google.pl/amp/forsal.pl/amp/808043,fus-p
ozycza-pieniadze-z-budzetu-panstwa-ekspert-to-kreaty
wna-ksiegowosc-i-mydlenie-oczu.html

9. Data: 2018-02-01 18:06:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 17:34, i...@g...pl pisze:
> 2009:
>
> No i?

Co "no i"?

Nie nadążasz za tym co sama piszesz?
"Jest na emerytury w godnym wieku."

Bo to, że nie było to przecież wiadomo. A ty piszesz, że JEST, a tu
jednak nie ma. I wyskakujesz z "no i" podając linki, że wcześniej też
nie było.

No to w końcu JEST na emerytury czy nie ma? Zdecyduj się.
I przy okazji przemyśl swoje inne przykłady "dobrej zmiany", bo są
równie idiotyczne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-02-01 20:25:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 13:38, i...@g...pl pisze:

> jest odpowiedź dla atakujących Żydków,

https://www.tvn24.pl/powstal-zespol-do-spraw-dialogu
-z-izraelem,811388,s.html

"zespół do spraw dialogu prawno-historycznego z Izraelem"

LOL :)

Podpalić mieszkanie i powołać zespół, który będzie prowadził dialog, czy
się ładnie pali... Bezcenne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pińcet tysiency faszystuf!