Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.

1. Data: 2015-03-02 19:39:32

Temat: Komorowski powinien być przebadany psychiatrycznie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po całej serii wpadek jeszcze i to...
http://www.fakt.pl/wydarzenia/wpadka-komorowskiego-w
-japonii-,artykuly,527647.html

On nie jest nieokrzesany, nie jest debilem, nie jest idiotą, nie jest
bucem, nie jest niedokształtem, nie jest prostakiem, nie jest kołkiem,
dupkiem, ani infantylnym niedorozwojem - ten pan jest CHORY!
--

XL
pewni siebie.

2. Data: 2015-03-02 20:04:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

>bucem, nie jest niedokształtem, nie jest prostakiem, nie jest kołkiem,
>dupkiem, ani infantylnym niedorozwojem - ten pan jest CHORY!

Masz na myśli autora artykułu?

Bo jeśli prezydenta to tutaj masz filmik
http://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/mniej-ofi
cjalna-strona-wizyty-komorowskiego-w-japonii,519671.
html

Wytęż wzrok i wskaż kiedy: "
Komorowski stanął na fotelu i krzyczał "Szogunie"
"

3. Data: 2015-03-02 20:16:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:04:12 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
html

> Wytęż wzrok i wskaż kiedy: "
> Komorowski stanął na fotelu i krzyczał "Szogunie"

A co mi tu tefałenem będziesz wymachiwał.

1:09, 6:08
https://www.youtube.com/watch?v=LJLrKSLkLCg
--

XL
pewni siebie.

4. Data: 2015-03-02 20:21:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>A co mi tu tefałenem będziesz wymachiwał.

>1:09
>https://www.youtube.com/watch?v=LJLrKSLkLCg

Naprawdę Bronek staje tu na fotelu?

5. Data: 2015-03-02 20:24:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:21:06 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Naprawdę Bronek staje tu na fotelu?

Na KRZEŚLE, które jest za mównicą. Staje. Tak. Naprawdę. Jeśli nie widzisz,
to se puść od 6:08 (jakoś to wyciąłeś), tam masz powtóreczkę w kółko, żebyś
dobrze widział. Bo na pewno nie fruwa.
--

XL
pewni siebie.

6. Data: 2015-03-02 20:28:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:21:06 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Na KRZEŚLE, które jest za mównicą. Staje. Tak. Naprawdę.

A jednak nie. Za tą mównicą nie ma żadnego krzesła. Jest postumencik dla
kurdupli dzięki któremu, gdy tamtejszy marszałek zawoła "panie Pośle, proszę
do mnie" nie musi zadowalać się oglądaniem łupieżu na czubku jego głowy, ale
widzi także jego oczy.

7. Data: 2015-03-02 20:47:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:28:56 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
> do mnie" nie musi zadowalać się oglądaniem łupieżu na czubku jego głowy, ale

Tak, i to WSZYSTKO zmienia!!! - bo przecież wręcz koniecznie trzeba (proszę
wycieczki, proszę nie wchodzić na eksponaty! nie liżemy eksponatów! nie
wspinamy się na postumenty!) będąc głową państwa na oficjalnej wizycie,
podczas zwiedzania wskakiwać na pierwszy napotkany postumencik (zwłaszcza
NIE będąc kurduplem) - i jeszcze zawadiacko się popisywać nadmiarowym
(oczywiście!) ładunkiem "elokwencji" w rodzaju "chodź, szogunie" :->
--

XL
pewni siebie.

8. Data: 2015-03-02 21:10:50

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:28:56 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

et...

>Tak, i to WSZYSTKO zmienia!!!

Na pewno link z komentarzem który zaproponowałaś, w tym świetle staje się
hejtem kretyna :-)

>- bo przecież wręcz koniecznie trzeba (proszę
>wycieczki, proszę nie wchodzić na eksponaty! nie liżemy eksponatów!

Eksponaty? Liżemy? Usenet cię niszczy. Naprawdę powinnaś zrobić sobie
przerwę. Dłuuugą.

9. Data: 2015-03-02 21:17:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Mar 2015 21:10:50 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
> hejtem kretyna :-)

> Eksponaty? Liżemy? Usenet cię niszczy. Naprawdę powinnaś zrobić sobie

Ty naprawdę NIE ŁAPIESZ. Żałość serce ściska, że są _takie_ ludziska.
Idź już, idź w pokoju.

--

XL
pewni siebie.

10. Data: 2015-03-02 21:29:24

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

net...

et...

>Ty naprawdę NIE ŁAPIESZ. Żałość serce ściska, że są _takie_ ludziska.

Oki, dla twojego zdrowia, bo się wyraźnie już rozlatujesz emocjonalnie.

Patrzcie już nawet Harman rozumie globa.
Prawda
Arab
Dzień Żołnierzy Wyklętych.
Tyfus plamisty