Kompleks malego penisa

81. Data: 2006-08-22 08:10:10

Temat: Re: Kompleks malego penisa
Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> dziewczyna rozpalona, a Ty w tym czasie pamietasz o tym,
> by odpisac na grupie, co tam znalazles.
(...)

Jakoś dziwnie nie zaskoczyłoby mnie, gdyby z QB tak właśnie było.

Pozdrawiam
EG

82. Data: 2006-08-22 08:18:23

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo <e...@v...pl> napisał(a):

> (...)
> (...)
>
> Jakoś dziwnie nie zaskoczyłoby mnie, gdyby z QB tak właśnie było.

natura badacza chyba silniejsza od zewu natury ;-)

zdrowki
h.

83. Data: 2006-08-22 12:35:22

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Aug 2006 08:18:23 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

> natura badacza chyba silniejsza od zewu natury ;-)

A może dziewczyna też ma zacięcie naukowe? ;)

--
Immon

84. Data: 2006-08-23 07:30:16

Temat: Re: Mały John a seks
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem opinię jakoby wielkość Johna nie miała znaczenia, gdyż
wszystko zależy od tego, jakim ktoś jest kochankiem oraz od pozycji.
Ponoć mężczyźni z małym Wackiem powinni kochać się w
określonych pozycjach, wie ktoś w jakich?

Z drugiej strony są faceci ze średnimi oraz dużymi penisami, czy dla
nich też są określone pozycje?

Pozdr.
M.U.

85. Data: 2006-08-23 13:53:06

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Morderca uczuć wrote:
> [...]
> określonych pozycjach, wie ktoś w jakich?
>
> Z drugiej strony są faceci ze średnimi oraz dużymi penisami, czy dla

Już w oryginalnej kamasutrze o tym mowa ; )

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

86. Data: 2006-08-23 18:35:34

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi <q...@g...pl> napisał(a):

> u niektorych osob i odbytnica moze byc
> odpowiednio pojemna/rozciagliwa [ http://goatse.ragingfist.net/ ].

Przykro mi to pisac, ale, to, ze lazisz po takich stronach i sciagasz takie
zdjecia nie swiadczy o tym, bys byl hetero.

Uwazam przez to, ze nie powinienes wypowiadac sie w kwestiach seksualnosci
osob o orientacji powyzszej. (chociaz fakt,ze wypowiadasz sie o odczuciach
kobiet, o tym co moga odczuwac, a co im sie jedynie wydaje swiadczy, ze
jednak wypowiadac sie bedziesz)

Jesli jest inaczej, to znajdz sobie jakas wytatułowaną od stóp do głów,
wydziaraną pannicę z petem w zębach. Zadna inna tego nie zaakceptuje.

Nie znajdziemy plaszczyzny porozumienia.

/h.

87. Data: 2006-08-23 23:29:50

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Przykro mi to pisac, ale, to, ze lazisz po takich stronach i sciagasz takie
> zdjecia nie swiadczy o tym, bys byl hetero.

LOL! :D To, ze na takiej podstawie wyciagasz takie wnioski, nie swiadczy
o tym bys byla osoba specjalnie inteligentna (delikatnie mowiac). ;->

Owa fotografia jest arcy-slawna na calym bozym swiecie i az dziw bierze,
ze o niej nie slyszalas. Masz okazje to nadrobic:
[ http://pl.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx ]
[ http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx ].

> Uwazam przez to, ze nie powinienes wypowiadac sie w kwestiach seksualnosci
> osob o orientacji powyzszej.

LOL! :D Kolejna "logiczna-inaczej" mysl... Ech...

Zreszta, gdybym nawet nie byl heteroseksualista (a jestem), to niby
dlaczego mialoby mi to przeszkadzac w wypowiadaniu sie na temat
*technicznych* aspektow heteryckiej seksualnosci?

> (chociaz fakt,ze wypowiadasz sie o odczuciach
> kobiet, o tym co moga odczuwac, a co im sie jedynie wydaje swiadczy, ze
> jednak wypowiadac sie bedziesz)

???

> Jesli jest inaczej, to znajdz sobie jakas wytatułowaną od stóp do głów,
> wydziaraną pannicę z petem w zębach. Zadna inna tego nie zaakceptuje.

? Czego "nie zaakceptuje"?

> Nie znajdziemy plaszczyzny porozumienia.

Spokojnie, jeszcze tego nie wiesz. Ostatnio nie mialem czasu na pisanie,
ale obiecuje, ze wkrotce odpowiem na wszystkie Twoje posty i tego maila
na priva. Przepraszam za zwloke i prosze o troche cierpliwosci.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

88. Data: 2006-08-24 17:49:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> LOL! :D To, ze na takiej podstawie wyciagasz takie wnioski, nie swiadczy o
> tym bys byla osoba specjalnie inteligentna (delikatnie mowiac). ;->

> LOL! :D Kolejna "logiczna-inaczej" mysl... Ech...

Co zrobisz? Pelno takich cip na swiecie.
Unicestwic sie nie da to trzeba to ustrojstwo tolerowac.
--

Bluzgacz
GG:5015

89. Data: 2006-08-25 07:24:43

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...pl> napisał(a):

> Co zrobisz? Pelno takich cip na swiecie.
> Unicestwic sie nie da to trzeba to ustrojstwo tolerowac.

I tam, wcale nie trzeba - Ciebie np. nie toleruję wcale i całkiem mi z tym
dobrze

zdrowki
hania

90. Data: 2006-08-25 07:34:21

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi <q...@g...pl> napisał(a):

> LOL! :D To, ze na takiej podstawie wyciagasz takie wnioski, nie swiadczy
> o tym bys byla osoba specjalnie inteligentna (delikatnie mowiac). ;->

ale ja nigdy tego nie twierdziłam ;-)))

> Owa fotografia jest arcy-slawna na calym bozym swiecie i az dziw bierze,
> ze o niej nie slyszalas.

widzisz, ludzie mają w życiu fajniejsze sprawy na głowie, niż oglądanie
czyjegoś paskudnego dupska.
Jakos nie czuję, by mnie w zyuciu cos waznego ominelo, a nawet w druga
strone - nic juz nie jest takie, jak przedtem (ROTFL)

> Zreszta, gdybym nawet nie byl heteroseksualista (a jestem), to niby
> dlaczego mialoby mi to przeszkadzac w wypowiadaniu sie na temat
> *technicznych* aspektow heteryckiej seksualnosci?

alez Ty nie tylko wypowiadasz sie nt. techniki, a aspektów psychologicznych,
jak już wspomnialam. ;-)

> ???

no co tam znow?

> ? Czego "nie zaakceptuje"?

Twoich zainteresowan raczej dziwnych (choc prywatnie piszesz, ze Cie to nie
kreci, to znow podsuwasz kolejne zdjecia, na widok ttorych normalny czlowiek
raczej sie pozyga, a nie podnieci)

> Spokojnie, jeszcze tego nie wiesz. Ostatnio nie mialem czasu na pisanie,
> ale obiecuje, ze wkrotce odpowiem na wszystkie Twoje posty i tego maila
> na priva. Przepraszam za zwloke i prosze o troche cierpliwosci.

och tam zaraz, sie nie gniewam ;-)) moze tez mniej bede treraz pisala (zmiana
pracy itepe)

BTW, interesujaca jest Twoja zmiana sposobu i tresci pisania na priv i w
usenecie, Mr Jerycle/Hyde ;-)))

tez zdrowki
h.

Lękowa wizja swiata i jak jej nie ulec
a kto nie jara?
Analiza ryzyka
Paranoja: problem grupowych politykerow, pewnego radia i rzadzacej koalicji
konflikt w małżeństwie - jak pomóc?