migrana -gdzie leczyć?

11. Data: 2000-08-30 18:41:13

Temat: Re: migrana -gdzie leczyć?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa napisał(a):

> . Mnie sie zdarza potworny bol glowy po pewnych rodzajach
> piwa,

Mnie np.zaczyna boleć głowa po wypitej 1 szklaneczce ( normalnej)
piwa...dlatego się tej trucizny wystrzegam.

Pozdrawiam
Kaja

12. Data: 2000-08-31 08:53:26

Temat: Kompletnie OT - Re: migrana -gdzie leczyć?
Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

> <lokalny patriotyzm on>
>
> Cały czas jest to dobry ośrodek.
>
> <lokalny pariotyzm off>

<lokalny patriotyzm on>

Ach Cosa, tys takze z Lodzi.....

<klub wzajemnej adoracji on>

Teraz Cie jeszcze bardziej lubie (dotychczas za merytoryczne dyskusje z
O********mi)

<klub wzajemnej adoracji off>
<lokalny pariotyzm off>

Pzdr
Marta

13. Data: 2000-08-31 16:10:10

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo pomaga ( wielu osobom pomogła w 100%)-- akupunktura.
> Trzeba tylko wiedzieć, czy osoba, która wykonuje akupunkturę jest
> fachowcem
> w tej dziedzinie.
>
> Pozdrawiam
> Kaja

O, o, o!!! Zapomnialam, ze chodzilam na akupunkture 3 lata temu.
Wlasnie na migrene (ale co z pamiecia?...)

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

14. Data: 2000-08-31 20:30:22

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Iwa <i...@m...com>

> O, o, o!!! Zapomnialam, ze chodzilam na akupunkture 3 lata temu.
> Wlasnie na migrene (ale co z pamiecia?...)

A co na pamięć zaszkodziło ale migreny przeszły?? :-)))

Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

L-karnityna - jak uzywac?