Komu karta parkingowa?

11. Data: 2005-12-19 10:35:41

Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 19-grudnia-2005 o godzinie 11:24:46 Zmotoryzowany
napisał/a

>Skończcie tą bezowocną dyskusje w naszym kraju wszystko można załatwić nie
>tylko karte parkingową a dzieje sie to dlatego że nikt tego nie kontroluje
>ani policja ani straż miejska im wystarczy że jest znaczek i karta a kto to
>posiada i czy słusznie to już nikogo nie interesuje. Sam już wielokrotnie
>spotkałem sie z taką sytuacją będąc na wózku jeszcze jak sie odezwałem
>dostałem op.....!

A kto miałby to sprawdzać? I JAK?

Ochotnicze Trójki Obywatelskie? Czy jak?

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

12. Data: 2005-12-19 13:02:27

Od: kubus <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Dec 2005 11:35:41 +0100, "Adam Pietrasiewicz"
<a...@p...com> wrote:

>A kto miałby to sprawdzać? I JAK?
>
>Ochotnicze Trójki Obywatelskie? Czy jak?

Weryfikacja bylaby bez sensu. Najlepiej byloby nie tworzyc przywilejow
parkingowych, skoro i tak sa nagminnie naruszane i nieegzekwowane.
Niepelnosprawni, ale też pelnosprawni, mieliby mniej powodow do
frustracji.

Kubus

13. Data: 2005-12-20 11:43:08

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Mon, 19 Dec 2005 14:02:27 +0100,
osoba podpisująca się: kubus <j...@p...onet.pl>,
w artykule: <l...@4...com> napisała:

> [...]
> parkingowych, skoro i tak sa nagminnie naruszane i nieegzekwowane.
> Niepelnosprawni, ale te? pelnosprawni, mieliby mniej powodow do

Ty tak poważnie?

Bo na tej zasadzie to można nie budować podjazdów, nie przystosowywać
budynków albo nawet nie produkować wózków inwalidzkich, bo i tak nigdy
w pełni nie zastąpią zdrowych nóg/innych narządów!

To, że przywileje parkingowe są nagminnie naruszane nie znaczy, że nie
powinno ich być.

A ich przestrzeganie znacząco by się poprawiło, gdyby zostały
wprowadzone (i były egzekwowane!) przepisy pozwalające na odholowywanie
pojazdów bez uprawnień, które parkują na takich miejscach. Z tego,
co wiem, na zachód od Odry to sie całkiem dobrze sprawdza. :>

Pozdrawiam
Orr

14. Data: 2005-12-20 13:35:18

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 12:43:08 Michal ´Orr´ Daszkowski
napisał/a

> [...]
>pojazdów bez uprawnień, które parkują na takich miejscach. Z tego,
>co wiem, na zachód od Odry to sie całkiem dobrze sprawdza. :>

Zależy gdzie. We Francji nie.

Ale za to w Londynie zabrali mi samochód z oznakowanego miejsca, bo
nie miał znaczka inwalidzkiego i nie było przeproś! 130 funtów
zabuliłem! Po takiej przygodzie jak sądze ludziom się odechciewa
stawania na oznakowanych miejscach

15. Data: 2005-12-21 11:12:54

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 20 Dec 2005 14:35:18 +0100,
osoba podpisująca się: Adam Pietrasiewicz <a...@p...com>,
w artykule: <Y...@c...pbz> napisała:

> We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 12:43:08 Michal ´Orr´ Daszkowski
> napisał/a

> Zależy gdzie. We Francji nie.

Naprawdę? Tzn. nie ma takich przepisów czy nie egzekwują? Ale tak
czy owak jest lepiej niż u nas chyba -- jak byłem miesiąc temu w Paryżu,
to zaobserwowałem, że oznakowane koperty były albo puste albo stały na
nich auta z kartami parkingowymi.

I to nawet w arabskiej dzielnicy, gdzie poza tym wszyscy parkują
gdzie chcą i jak chcą. :>

> [...]
> nie miał znaczka inwalidzkiego i nie było przeproś! 130 funtów
> zabuliłem! Po takiej przygodzie jak sądze ludziom się odechciewa

Dura lex sed lex. :) Ale to chyba jedyna metoda. Przez kieszeń jakoś
najłatwiej do ludzi dociera... ;)

Może ,,nasi'' posłowie spróbują przeforsować stosowną zmianę
przepisów w obecnym sejmie?

Pozdrawiam
Orr

16. Data: 2005-12-23 18:20:48

Od: bluszcz <""inne\"@spam_wam _w_dupe_wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nich auta z kartami parkingowymi.
>
> I to nawet w arabskiej dzielnicy, gdzie poza tym wszyscy parkują

hmm, to jak to jest w końcu w tym Paryzu, mozna parkowac tylko na
kopertach czy wszędzie?

Ďă¸ŰÁůşĎ˛Ę
Odp: Likwidacja PFRON-u
Najlepszy sosób na zarabianie w sieci.