Konfitura z róży-Szczecin

1. Data: 2001-12-10 08:04:08

Temat: Konfitura z róży-Szczecin
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę zainteresowanym, że na parterze Odzieżowca , w stoisku kawa/herbata
nabyłam konfiturę płatków róźy. Pozdrawiam różanie Qd

1. Data: 2001-12-10 08:42:44

Temat: Re: Konfitura z róży-Szczecin
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Donoszę zainteresowanym, że na parterze Odzieżowca , w stoisku kawa/herbata
> nabyłam konfiturę płatków róźy. Pozdrawiam różanie Qd

konfitura, czy ucierane? Konfiturę też u nas znalazłem, u Turka, jako
turecki specjał. Ale "po polsku" utartych z cukrem nie znał. W przyszłym
tygodniu jadę w sobotę do Pasewalk, to może podskoczę te parę kilometrów
do Szczecina, o ile warto.

Waldek

1. Data: 2001-12-10 09:09:37

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> konfitura, czy ucierane?
I konfitura była, i ucierane z cukrem. Ale lojalnie uprzedzam, że w piątek
ucierane kupiłam ostatnie, pani ma sprowadzić jeszcze przed świetami - tak
mówiła, ale jak to bedzie? pozdrawiam różanie Qd

1. Data: 2001-12-10 09:34:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
0...@n...onet.pl...
> Donoszę zainteresowanym, że na parterze Odzieżowca , w stoisku
kawa/herbata
> nabyłam konfiturę płatków róźy. Pozdrawiam różanie Qd

Jeju, dzieki, to ja tam Mame wysle !!

Ewcia
(real life 50 %)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-10 09:49:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Dec 2001 10:09:37 +0100, <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
cholera..u nas Turkow jak na lekarstwo. a Szczecinow w ogole ;)

Krysia, chyba pojde kupic bukiet roz, oskubie je jednak i zrobie
naukowy experyment
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-12 12:08:57

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale "po polsku" utartych z cukrem nie znał. W przyszłym
> tygodniu jadę w sobotę do Pasewalk, to może podskoczę te parę kilometrów
> do Szczecina, o ile warto.
>
> Waldek

Dzisiaj będę szła "przez" odziezowiec, moge zajrzeć czy maja te konfiture
ucieraną, moge ewentualnie kupic dla ciebie, tylko kiedy w te sobote ( 15.12?)
ty sie do Passewalk wybierasz ( to rzeczywiscie rzut beretem ) ??? Zresztą, w
CZS jest moj telefon, zadzwoń i juz.Pozdrawiam różanie Qd

1. Data: 2001-12-12 14:59:29

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 15.12?) ty sie do Passewalk wybierasz ( to rzeczywiscie rzut beretem ) ???
> Zresztą, w CZS jest moj telefon, zadzwoń i juz.Pozdrawiam różanie Qd

kureblade, nie dość, że Pasewalk został odwołany, to leżę w łóżku i nie
wiem, czy na nogi stanę do soboty. Influenza mnie dorwała i szczekam na
całe otoczenie.

błeeeee

Waldek i Influenza

1. Data: 2001-12-12 14:59:39

Temat: Re: Konfitura z ró?y-Szczecin
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>kureblade, nie do??, ?e Pasewalk zosta? odwo?any, to le?? w ?ó?ku i nie
>wiem, czy na nogi stan? do soboty. Influenza mnie dorwa?a i szczekam na
>ca?e otoczenie.
>
>b?eeeee
>
>Waldek i Influenza

znowu latales po polu z gola glowa??????? te chlopy, no tego,
panie dzieju...zdrowij, panie Waldek

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-12 15:51:34

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia, chyba pojde kupic bukiet roz, oskubie je jednak i zrobie
> naukowy experyment

tylko pamietaj, zeby kupic wlasciwa odmiane :-))

iza

ps. ale coriander w tubce mamy!!!
tylko nim nie nadziejemy paczkow :-((

1. Data: 2001-12-12 16:04:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tylko pamietaj, zeby kupic wlasciwa odmiane :-))
>
>iza
>
>ps. ale coriander w tubce mamy!!!
>tylko nim nie nadziejemy paczkow :-((

to nalezy teraz dokonac handlu wymiennego...mamy rowniez paste
pomid. z suszonych pomidorkow, pesto w tubie i, no inne rzeczy w
tubie ;).
Czekamy na oferty?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Przepis na ciastka w foremkach wypelnianych?
Potrawka z kury
CFV2: pl.soc.rodzina (glosowanie)
co myślicie o rybie w sosie wiśniowym?
sałatka z wodorostow - wegetarinska