Koniec bylo: polska znieczulica

1. Data: 2005-04-06 08:00:23

Temat: Koniec bylo: polska znieczulica
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:d2u4l9$bgu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To jest właśnie ta powszechna hipokryzja i znieczulica
> - nikt już nie chce pamietać tych cichych tragedii tysięcy jesli nie
milionów kobiet,

Napisalem tamtem post o bitych kobietach, bo chcialem sie
postawic po stronie oskazajacej i - przyjrzec sie calej zabawie.
Pierwsze spostrzezenia: nie jest trudne oskarzac, argumentow moge produkowac
na kopy, a potem święcic tryumfy nad zwyciestwem i miec satysfakcje
jak bardzo przeciwnicy "wiją się w tłumaczeniach",
a ja panuje nad sytuacją :) I zadaje kolejne ciosy.
Mysle ze warto bylo sobie to przecwiczyc zeby przyjrzec sie teraz calej
sytuacji, juz na spokojnie.
Pozdrawiam,
Duch

1. Data: 2005-04-06 08:50:59

Temat: Re: Koniec bylo: polska znieczulica
Od: "geno-typ" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak bardzo przeciwnicy "wiją się w tłumaczeniach",
> a ja panuje nad sytuacją :) I zadaje kolejne ciosy.

Ach...bolało.
Cóż lekkie przymrużenie oka do dobry sposób by chronić swe własne spojrzenie :)

Tomek

terminy imprez w Katowicach i okolicy - buddyzm
Testy psychologiczne - poszukuje
Arkusz wsparcia społecznego
kwestionariusz CISS
polska znieczulica