Koniec ewolucji.

81. Data: 2013-04-14 18:39:51

Temat: Re: Koniec ewolucji.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 09:34:53 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
e.net...

> Wiem buraczany smodek swojski zachwyca.

Mama poznała Amerykanów na tyle dobrze, żeby mieć o nich jak najgorsze
zdanie. Brudasy, infantylni, niewychowani i rozwydrzeni.

82. Data: 2013-04-14 18:47:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 18:39:51 +0200, Ikselka napisał(a):

> Mama poznała Amerykanów na tyle dobrze, żeby mieć o nich jak najgorsze
> zdanie. Brudasy, infantylni, niewychowani i rozwydrzeni.

I niewykształceni - znaczy niczego nie wiedzą po tych ichnich juniwersitis.

83. Data: 2013-04-14 19:15:19

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 18:47, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I niewykształceni - znaczy niczego nie wiedzą po tych ichnich juniwersitis.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Smrodek kieleckiego zaścianka to nie jednak ameryka. W afryce czułaby
się jeszcze lepiej, bo tubylc tubylca obniucha swoiskim smrodkiem i
obca, czyli wróg numer jeden ,każda cywilizacja.

84. Data: 2013-04-14 21:19:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 10:15:19 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Smrodek kieleckiego zaścianka to nie jednak ameryka. W afryce czułaby
> się jeszcze lepiej, bo tubylc tubylca obniucha swoiskim smrodkiem i
> obca, czyli wróg numer jeden ,każda cywilizacja.

W Ameryce dziwili się, że Mama używa nakryć stołowych, bo oni wszytsko z
kartonów na stole żreją, a także że się Mama do spania przebiera, bo oni po
pracy w tym samym ubraniu idą do wyra. Rozumiesz, jaka dzicz?

85. Data: 2013-04-14 21:31:18

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-14 21:19, Ikselka pisze:

> W Ameryce dziwili się, że Mama używa nakryć stołowych, bo oni wszytsko z
> kartonów na stole żreją, a także że się Mama do spania przebiera, bo oni po
> pracy w tym samym ubraniu idą do wyra. Rozumiesz, jaka dzicz?

a to tak wszyscy czy tylko jednostki ?

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

86. Data: 2013-04-14 21:55:26

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 21:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

To straszne Ikselka , bo kible pobudowali i to ich zdemoralizowało,
bez kibla lud polski nadal zdrowy i moralnie w krzaki robi.

87. Data: 2013-04-14 21:56:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 21:31:18 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> a to tak wszyscy czy tylko jednostki ?

To obserwacja OGÓŁU. Wyjątki są zawsze.

88. Data: 2013-04-14 23:10:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie poniżaj Jej. Atakując broni ona posiadanej przez Kobietę władzy. Boi
> się, że gdy jej się pozbędzie to Mężczyzna przejmie władzę. Ona nie ufa i
> dlatego atakuje.

To, co głosisz- to niemal dokładnie poglądy "wczesnego" Freuda. Wiesz o tym?
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

89. Data: 2013-04-15 01:02:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:kkeih3$tm1$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

To nie ma nic wspólnego z Freudem, nigdy żaden psycholog nie zachęcał
do spania z matkami i ojcami, za to bardzo dużo wspólnego ma z Fritlem.

90. Data: 2013-04-15 06:04:17

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "LeoTar" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> To, co głosisz- to niemal dokładnie poglądy "wczesnego" Freuda. Wiesz o
> tym?

Teraz juz wiem. :)

> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> --
>
> Chiron

...jak pijane wiewiórki :-D
Szczury juz uciekaja z tonacego okretu
KAŻDEGO Z NAS...
TV Trwam - rocznica katastrofy.
Głupota potrzebna do przetrwania gatunku.