Koniec i basta (Do wiadomości PL.SOC INWALIDZI)

1. Data: 2003-12-07 11:39:04

Temat: Koniec i basta (Do wiadomości PL.SOC INWALIDZI)
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wiadomości PL.SOC INWALIDZI
Informuje się, iż z dniem 27 grudnia czyli po świętach strona
http://samisobie.clan.pl/~radiol i mail r...@c...pl
przestaje istnieć. (niepotrzebne skreślić)
NeoN / W. Jabłoński przez kilka lat prowadził tam serwis / przegląd prasy
dot. osób niepełnosprawnych z regionu itp. (niepotrzebne skreślić)
NeoN / W. Jabłoński dziękuje wszystkim tym , którzy przyczynili się do
powstania strony a w szczególności A.A. (Andrzej Abraszewski) za pierwsze
wskazówki, rady i za to , że wogóle NeoN/ W. Jabłoński wziął się za
tworzenie www.
Strona przestaje istnieć z kilku powodów:
- spam na r...@c...pl (50-100 wiad / tydz) głowinie Korea
- wiadomości na r...@c...pl (0 wiad / mies)
- małe zainteresowanie (10-20 odwiedzin / mies) (niepotrzebne skreślić)

wszelki kontakt z w/w jest dostępny poprzez: mail
w...@o...pl - sprawy wszelkie grupowe / inne
w...@w...pl - zdjęcia, korespondencja własna, towarzyska / inne
w...@p...fm -- sprawy radiowe, przesyłki duże
(http://wojtekjab.fm.interia.pl)

3 pozostałe maile znane zainteresowanym

zainteresowani są zobowiązani do wykasowania adresu r...@c...pl.
Przesyłki nie będą odbierane. Wszelka korespondencja na w/w adresy ak
najbardziej.

pozdrawiam W. -NeoN

2. Data: 2003-12-07 21:00:56

Temat: Re: Koniec i basta (Do wiadomości PL.SOC INWALIDZI)
Od: "Andrzej 'Soulless' Kozakowski" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Cie NeoNie :D

Mam nadzieje, ze sie nie zniechecisz i zaczniesz jakis nowy projekt :D
Ja niedawno wystartowalem z wortalem www.1k20.net :D W sumie cala impreza
czyli serwer wirtualny i kupno domeny kosztowalo mnie 80 zl za rok :D
Pozdrow tam wszystkich w Ma$terP :D

27 grudnia zenie sie :D slub bede mial w katedrze oliwskiej
prace znalazlem w domu, robie male dtp roznym firmom i politykom
- jak zwykle :P da sie wyzyc, na jedzenie jakos starcza, luksusow
nigdy nie wymagalem :D a na gwiazdke kupilem sobie zegarek Casio :D
ciagle tez pisze i publikuje opowiadania w Science Fiction - troche mniej
weny moze mam ostatnio ale z depresji tez juz wylazlem...

pozdrawiam

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
/| /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|________________death is only the beginning...
www.1k20.net www.soulless.bezduszni.net s...@b...net

3. Data: 2003-12-07 22:20:29

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej 'Soulless' Kozakowski" <s...@i...pl> napisał w
wiadomości news:br04er$qp9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pozdrawiam Cie NeoNie :D
He He Soulless :))

> Mam nadzieje, ze sie nie zniechecisz i zaczniesz jakis nowy projekt :D

Tak myślę, i zastanawiam się jeszcze coś mnie naszło, kto wie. ale jak
zainteresowanie = zero, to po co .....
czekam na propozycje :P

> [...]
> Pozdrow tam wszystkich w Ma$terP :D
>
> 27 grudnia zenie sie :D slub bede mial w katedrze oliwskiej

A to niespodzianka, gratulacje :D

> prace znalazlem w domu, robie male dtp roznym firmom i politykom
> - jak zwykle :P da sie wyzyc, na jedzenie jakos starcza, luksusow
> nigdy nie wymagalem :D a na gwiazdke kupilem sobie zegarek Casio :D

O proszę, ja chyba też sobie prezent kupię.....

> ciagle tez pisze i publikuje opowiadania w Science Fiction - troche mniej
> weny moze mam ostatnio ale z depresji tez juz wylazlem...

TYYY DEPRESJA ?
ale już po 27 grudnia zapomnisz co to jest :)

trzym się :))

Wojtek

Jak zablokować chamskie reklamy we flash'u
MODELKA KTORA JEST NA WOZKU POZUJE NAGO MUSICIE TO ZOBACZYC.
Ksiazki elektroniczne na CD.
Awaryjne lądowanie
wozek elektryczny - okazja