Konopie - po czym poznac nasionka ???

1. Data: 2004-05-14 15:50:15

Temat: Konopie - po czym poznac nasionka ???
Od: "Maciej B." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis kupiłem pokarm dla papug , i faktycznie w jego składzie jest napisane ,
konopie , tylko po czym mozna takie nasionko poznac , a tym całym pokarmie
jest chyba z 5 rodzajów nasion ??? :O ???
Ma ktos jakis sposób na rozpoznawanie ???
Pozdrowienia dla wszystkich.Maciek.

mail:m...@w...pl
http://www.lehrer.neostrada.pl/
http://www.lehrer.neostrada.pl/lehrer/

2. Data: 2004-05-14 17:11:59

Temat: Re: Konopie - po czym poznac nasionka ???
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej B." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest chyba z 5 rodzajów nasion ??? :O ???
> Ma ktos jakis sposób na rozpoznawanie ???

Są duże i chyba zielankawe o ile pamiętam :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-14 19:51:25

Od: "Fan" <...@...N> szukaj wiadomości tego autora

http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/2680

4. Data: 2004-05-15 10:13:02

Od: "Maciej Bucholc" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/2680

Dziękuje za ten adres , bardzo konkretnie wszystko opisane , dokładnie o to
mi chodziło :):):)
Z ogrodniczymi pozdrowieniami ;)
Maciek.

5. Data: 2004-05-15 20:31:06

Od: "Fan" <...@...N> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Bucholc" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:c84qfe$ehd$1@inews.gazeta.pl...
> http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/2680
>
> Dziękuje za ten adres , bardzo konkretnie wszystko opisane , dokładnie o
> mi chodziło :):):)
> Z ogrodniczymi pozdrowieniami ;)

Witam
Aby sprawa byla jasna. Nie podzielam pogladow zawartych na w/w stronie.
To byl poprostu pierwszy link ze zdjeciem nasion konopi jaki znalazlem.

A nawiasem mowiac to cos obilo mi sie o uszy, ze nasiona konopi
dopuszczane w Polsce do powszechnego obrotu musza byc "jalowe"
czyli tak spreparowane aby nie byly zdolne do kielkowania.

6. Data: 2004-05-16 10:21:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Fan" <...@...N> wrote in message news:c85uq1$npc$1@korweta.task.gda.pl...

> A nawiasem mowiac to cos obilo mi sie o uszy, ze nasiona konopi
> dopuszczane w Polsce do powszechnego obrotu musza byc "jalowe"
> czyli tak spreparowane aby nie byly zdolne do kielkowania.

Pierwsze slysze :o
Konopie siewne uprawia sie takze w zboznym celu (na wlokno, na olej).
To jakas ogolna histeria z tymi konopiami. Wystarczy rozpropagowac odmiane o
niskiej zawartosci substancji narkotycznych i po klopocie. Tak postapiono z
makiem uprawianym dla celow spozywczych.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2004-05-16 11:53:50

Od: "Fan" <...@...N> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c87g86$k0a$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Pierwsze slysze :o
Zobacz link:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&se
lm=c7t21e%24182%241%40atlantis.news.tpi.pl
> Konopie siewne uprawia sie takze w zboznym celu (na wlokno, na olej).
Nikt temu nie przeczy.
> To jakas ogolna histeria z tymi konopiami.
>wstarczy rozpropagowac odmiane o
>niskiej zawartosci substancji narkotycznych i po klopocie. Tak postapiono z
>makiem uprawianym dla celow spozywczych.

Nie ma takiej potrzeby konopie przemyslowe to odmiany o
niskiej zawartosci THC i aktywnych pochodnych.

8. Data: 2004-05-17 12:19:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Fan" <...@...N> wrote in message news:c87l1e$1hh$1@korweta.task.gda.pl...

> Zobacz link:
> http://groups.google.pl/
groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&selm=c7t21e%24182%241%40at
lantis.news.tpi.pl

Na podstawie jednej wypowiedzi sprzedawcy w sklepie nasiennym nie nalezy
wyciagac tak daleko idacych wnioskow.

> Nie ma takiej potrzeby konopie przemyslowe to odmiany o
> niskiej zawartosci THC i aktywnych pochodnych.

Nonsensem jest sprzedawac nasiona niezdolne do kielkowania w sklepie
nasiennym. Czy nie madrzej byloby sprzedawac sprawdzony material roslin, jak
je nazywasz, przemyslowych??

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2004-05-17 13:07:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> Nie watpilbym w bezmyslnosc ludzka.Na taki idiotyzm stac.
W tym czasie kiedy chlopa strasza u nas sadem za grzadke maku ,
w Czechach makim byly obsiane pola wzdluz granicy od Rybnika
po Glucholazy.Moze nawet dalej .Mirzan

10. Data: 2004-05-17 19:20:58

Od: "Fan" <...@...N> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:c8aaql$7f5$7@nemesis.news.tpi.pl...

Witaj

> Na podstawie jednej wypowiedzi sprzedawcy w sklepie nasiennym nie nalezy
> wyciagac tak daleko idacych wnioskow.

Ale przeciez nikt takich wnioskow nie wyciaga, zauwaz, napisalem:
"....cos obilo mi sie o uszy....."

> Nonsensem jest sprzedawac nasiona niezdolne do kielkowania w sklepie
> nasiennym. Czy nie madrzej byloby sprzedawac sprawdzony material roslin,
jak
> je nazywasz, przemyslowych??

Moze tak? a moze nie?
Nasiona konopi sa wykorzystywane jako pasza przez
hodowcow ptakow egzotycznych, przez wedkarzy do
sporzadzania zanet i przynet, w ziololecznictwie.
W takich wypadkach zdolnosc nasion do kielkowania
to sprawa nieistotna.

kosa spalinowa
krzaczek z bialymi kulkami - jak sie nazywa?
nasiona Rannika zinowego - co z nimi?
nieznane rosliny
ostróżka nie wzeszła :(