Konstytucja czy ewangelia

1. Data: 2018-08-15 19:18:20

Temat: Konstytucja czy ewangelia
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jakiś dziwnie ubrany pan dziwi się że w niektórzy
chcą by w Polsce rządziła Konstytucja a nie Ewangelia.

Może lepszy jeszcze byłby Szamanizm?

2. Data: 2018-08-15 21:19:44

Temat: Re: Konstytucja czy ewangelia
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/08/2018 o 18:18, k...@g...pl pisze:
> Jakiś dziwnie ubrany pan dziwi się że w niektórzy
> chcą by w Polsce rządziła Konstytucja a nie Ewangelia.
>
> Może lepszy jeszcze byłby Szamanizm?

w zasadzie jestem za, zawsze lubilem czarodziejstwo

--
gazebo

3. Data: 2018-08-16 14:49:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 sierpnia 2018 21:19:45 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> w zasadzie jestem za, zawsze lubilem czarodziejstwo

Własciwa grupa dla fascynatów zło-dziejstwa ;P
Samostanowienie (konstytucjonalizm)
to fikcja odrealnionych pół-głów
lub POżytecznych normalnych-inaczej.
Tak samo jak demo(no) kracja.
Wybór jest ledwo dwukolorowy:
Albo Ewangelia albo demonizm.
Obyście nie doszli do tego za późno
Psycho-ludki ;)

4. Data: 2018-08-16 20:25:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/08/2018 o 13:49, m...@g...com pisze:

> Własciwa grupa dla fascynatów zło-dziejstwa ;P
> [...]
bo przeciez: Biali wysyłają czarnych, by walczyli przeciwko żółtym ku
chwale ziemi zabranej czerwonym.

--
gazebo

5. Data: 2018-08-17 00:42:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> bo przeciez: Biali wysyłają czarnych, by walczyli przeciwko żółtym ku
> chwale ziemi zabranej czerwonym.

Ciekawe, że to właśnie biali POTRAFIĄ I WIEDZĄ, jak to robić, prawda? To
nie jest przypadek.

--
XL rasistka

6. Data: 2018-08-19 13:23:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-15 o 19:18, k...@g...pl pisze:
> Jakiś dziwnie ubrany pan dziwi się że w niektórzy
> chcą by w Polsce rządziła Konstytucja a nie Ewangelia.
>
> Może lepszy jeszcze byłby Szamanizm?

Niezły pomysł, może choć Ewangelia byłaby by szanowana przez władców.

7. Data: 2018-08-19 13:53:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 13:21:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Niezły pomysł, może choć Ewangelia byłaby by szanowana przez władców.

A dlaczego nie Luźny Kanon Latającego Potwora Spaghetti?

8. Data: 2018-08-19 13:56:44

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się!
Z imieniem Pana na ustach wycięli w pień Indian Am. Półn.
W ramach Wypraw krzyżowych wymordowali ,,kilku" Saracenów.
Zlikwidowali z pow. ziemi całą kulturę Majów i Azteków.
Wiadomo trzeba było im zabrać srebro i złoto,
żeby się im w głowach nie pomieszało.
Sami się lali aż miło, między sobą.
A to Wojny Religijne.
A to katolicy wycięli w do imentu protestantów.
... itp.

9. Data: 2018-08-19 15:37:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-19 o 13:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A dlaczego nie Luźny Kanon Latającego Potwora Spaghetti?

Mają taki Kanon? I pozwalał on im zaczepiać staruszki na ulicy? I
chciałbyś na podstawie tego budować prawo w Państwie?

piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno
Piękny pogrzeb