Konsultacje www.zbyszek.mojafigura.pl

1. Data: 2005-07-11 18:06:39

Temat: Konsultacje www.zbyszek.mojafigura.pl
Od: Piskorz <s...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce schudnąć i tym razem na zawsze pozbyć się zbędnych kilogramów ?
Zadzwoń teraz 0692094788 lub pisz gg-901806 Konsultacja na stronie
www.ziola.com.pl/ankieta
Znamy doskonałe rozwiązanie.
www.piskorz.waw.pl
Nasz Program Kontroli Wagi przez ponad 25
lat pomaga ludziom na całym świecie skutecznie kontrolować wagę.
www.ziola.com.pl/efekty
Teraz warto wypróbować naszą wspaniała gamę produktów.
www.zbyszek.mojafigura.pl - ODCHUDZANIE2005

2. Data: 2005-07-11 18:18:19

Temat: Re: Konsultacje www.zbyszek.mojafigura.pl
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <45fc94677860f676ead8075ba1ef476f$...@w...medycyna.sky
.pl>
tako rzecze Piskorz :

> [...]
> www.ziola.com.pl/efekty
> Teraz warto wypróbować naszą wspaniała gamę produktów.

Aha, słysząłem o takim jednym, co sprzedawał preparat odchudzający w
którym były jaja tasiemca. Szczupłą sylwetkę dawało, ale jakim kosztem.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Szczepienia niemowlat, druga strona ?
Tears Naturale II
Niski poziom Fibrynogenu
konflikt serologiczny