Konwalie :))

1. Data: 2002-05-04 20:25:47

Temat: Konwalie :))
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W katalogu z dzisiejsza data umiescilam przeslany przez Ele026 obrazek
konwalii - wraz ze schematem :) Tak na marginesie to konwalie to moje
ulubione kwiatki (i jeszcze niezapominajki) , a ze dzisiaj mam imieniki, to
mam taki zupelnie nieswiadomy i przypadkowy prezencik od Eli ;)))

Pozdrawiam,
Monika

PS. Zaraz tez zrobie troche porzadku na serwerku, bo juz troszke tych
katalogow sie narobilo ;)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-04 20:50:30

Temat: Re: Konwalie :))
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ulubione kwiatki (i jeszcze niezapominajki) , a ze dzisiaj mam imieniki,
> mam taki zupelnie nieswiadomy i przypadkowy prezencik od Eli ;)))

Nio to życzę wielu wzorków... :)... i w końcu tej dłuższej doby... ;)

mruwa....

1. Data: 2002-05-04 21:47:08

Temat: Re: Konwalie :))))))))))))))))))))))))))) (a co sie bede cieniowac...)
Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego, co najlepsze - konwaliowo-niezapominajkowego - dla wlascicielki
czarodziejskiego serwerka

zycza

stynka wraz ze spiacym smacznie (uffff.....) Jachem

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.vamik.galicja.pl/haft

1. Data: 2002-05-04 22:31:08

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Monika
>
> PS. Zaraz tez zrobie troche porzadku na serwerku, bo juz troszke tych

Przepraszam, nie wiedziałam o imieninkach. Gdybym wiedziała, wysłałabym pocztą
oryginał. Ale może nastepnym razem ?!
Wszystkiego najlepszego, choć spóźnione, ale od serca
A ja zastanawiałam się, gdzie jesteś przez cały dzień.
Pozdrowienia Ela0626

1. Data: 2002-05-05 02:11:35

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Monika wszystkiego najlepszgo duzo czasu, i cierpliwosci dla uwielbiajacych
Twoj Serwerek. A tak serio to dobrze sie baw i wszystkiego co sobie
zamarzysz Maria

Ps Wrzucilam te serwtki z data 04-04-2002

1. Data: 2002-05-05 10:47:18

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> :

> A ja zastanawiałam się, gdzie jesteś przez cały dzień.

Bylam w Sobotce i wspinalam sie na Sleze :)) A dzisiaj mnie cale posladki
bola i chodzic prawie nie moge ;))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-05-05 10:50:23

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

stynka <s...@s...net> :

> Wszystkiego, co najlepsze - konwaliowo-niezapominajkowego - dla
> wlascicielki czarodziejskiego serwerka

Nie bede pisala pod kazdym postem, wiec tutaj dziekuje serdecznie wszystkim
za wspaniale zyczenia :) I mam nadzieje, ze nie macie mi za zle, ze tak sie
oglosilam na grupce, ale jakos duzo osob z tych co powinny, nie pamietaly o
mnie wczoraj i potrzebowalam paru milych imieninowych, a wiedzialam, ze
tutaj je znajde :)))

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za zyczenia - i te na grupce i te na priva
:))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-05-05 16:02:02

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ulubione kwiatki (i jeszcze niezapominajki) , a ze dzisiaj mam imieniki,
> mam taki zupelnie nieswiadomy i przypadkowy prezencik od Eli ;)))

Spóźnione ale bardzo słoneczne życzenia pachnące konwaliami (to są też moje
ulubione kwiatki)

Magda

1. Data: 2002-05-06 06:42:45

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Spóźnione lecz szczere100 lat:))))
Kinga

1. Data: 2002-05-06 15:02:15

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...180.128
.20...
>Tak na marginesie to konwalie to moje
> ulubione kwiatki (i jeszcze niezapominajki) , a ze dzisiaj mam imieniki,
> mam taki zupelnie nieswiadomy i przypadkowy prezencik od Eli ;)))

Naj, naj, najlepszego, sorry za opoznienie ( nie bylo mnie kilka dni), a w
prezencie imieninowym kup sobie wymarzony koszyk do robotek:)

Elzbieta

4 kwiaty.jpg
zmiana adresu strony
Hurra !!!!!