Kora?

1. Data: 2002-11-19 15:30:50

Temat: Kora?
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może jest ktoś z Krakowa lub niekoniecznie. Możecie mi powiedzieć gdzie
tanio mogę kupić korę pod iglaki? Czy nadają się też wióry?

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

2. Data: 2002-11-19 19:50:02

Temat: Re: Kora?
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest ktos z krakowa,
to zalezy ile tej kory potrzebujesz .pomijam zakup w hipermarketach prawda?
praktycznie w kazdym tartaku zazwyczaj za darmo mozna pobrac kory ile sie
potrzebuje. Teraz sezon na rzniecie (drewna) wiec kory skolko ugodno. Co do
tartakow - no to gdzie, jak gdzie ale w oklicach Krakowa ci ich nie brakuje.
Obsypywalem iglaki takze trocinami - ja wzialem takie starsze - i sprawdzaja
sie znakomicie.

Wojtek Pa

3. Data: 2002-11-19 21:36:40

Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> tartakow - no to gdzie, jak gdzie ale w oklicach Krakowa ci ich nie
A nie wiesz gdzie są w pobliżu? Jutro popatrzę do książek ale może wiesz po
ile tam ją maja?

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

4. Data: 2002-11-19 21:49:03

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> A nie wiesz gdzie są w pobliżu? Jutro popatrzę do książek ale może wiesz
po
> ile tam ją maja?

ja dostałem za darmo....
ale co tartak to obyczaj.

5. Data: 2002-11-19 22:20:38

Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja dostałem za darmo....
> ale co tartak to obyczaj.
To podaj namiar choćby na prima, potrzebuje z 4 worki.

--
"Belgrano"
Piotr Jan Piguła

Mączlik!!!
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmm 889 [2/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffff 3483 [2/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffff 3483 [1/2]
Police Forensic & Evidence Elimination programs jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjujjjjjj 8043 [733/2]