Korekcja wzroku laserem

1. Data: 2001-01-19 21:52:01

Temat: Korekcja wzroku laserem
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy ktoś może wie jakie są wady laserowej korekcji wad wzroku?
Czytałem gdzieś, że mogą wystąpić komplikacje nawet po kilku latach.
Jakie mogą być powikłania?
Jeśli ktoś ma doświadczenia w tej materii to proszę o opinie.
Wojtek Malik

2. Data: 2001-01-20 08:25:14

Temat: Re: Korekcja wzroku laserem
Od: Balus <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:

> Czy kto? mo?e wie jakie s? wady laserowej korekcji wad wzroku?
> Czyta?em gdzie?, ?e mog? wyst?piae komplikacje nawet po kilku latach.
> Jakie mog? byae powik?ania?

Bylem niedawno na takim spotkaniu we Wroclawiu, gdzie mowiono o zabiegu,
przeciwskazaniach, ryzyku itp. Bylo to wszystko mowione pod katem
"reklamy zabiegu korekcji wzroku", tak wiec nalezy do tego podejsc z
przymruzeniem oka.
Szczegoly powinienes znalesc pod adresem:
http://www.eyelaser.pl

yumeiho
mola partialis - zwyrodnienie kosmówki
slowo jeszcze do: prywatni lekarze_sprzedani lekarze
prywatni lekarze_sprzedani lekarze???
ciaza+torbiel-czym to grozi?