Korniki wmieszkaniu?

1. Data: 2003-11-06 09:02:58

Temat: Re: Korniki wmieszkaniu?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasik" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości
news:a3ip71-cdc.ln1@dom.idealny.pl...
> Ponad dwa lata temu kupiłam stół drewniany (właściwie ławostół). Nogi ma
> okrągłe, klejone. Jakiś czas temu zauważyłam, że w jednej z części są
> małek okrągłe dziurki. Ich ilość stopniowo się powiększa.

ciesz sie. Wartosc stolu rosnie. jakis czas temu czytalem,
ze najwyzsze ceny osiagaja we Francji drewniane stoly
posiadajace slady uzytkowania i po kornikach.

:-)
MarcinP

1. Data: 2003-11-06 09:50:02

Temat: Korniki wmieszkaniu?
Od: Kasik <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad dwa lata temu kupiłam stół drewniany (właściwie ławostół). Nogi ma
okrągłe, klejone. Jakiś czas temu zauważyłam, że w jednej z części są
małek okrągłe dziurki. Ich ilość stopniowo się powiększa. Ponadto
zauważyłam małe białe kropki, które z czasem przekształcają się w te
małe dziurki. Nasłuchiwałam, z wnętrza nogi nic nie słychać.

Czy to są korniki czy może jakieś inne świństwa i jak to zwalczyć? Nie
mam doświadczenia w takich sprawach. Może wy coś mi podpowiecie?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

Mam problem ze zmywarką :((
Zmywarka, zapach i smak(!)
jak pozbyc sie mrówek?
pomocy! co na podłogę w kuchni?
recznie haftowane obrazy-ozdoba kazdego domu