Koronki co i jak?

1. Data: 2004-07-04 16:32:36

Temat: Koronki co i jak?
Od: "Michał" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo zaczynam wymiane kompozycji na koronki na 2 gornych jedynkach. Moja
pani stomatolog powiedziala ze potrwa to okolo 2 tyg. Ile w tym czasie czeka
mnie wizyt i czy to cos boli??(zeby martwe)(niestety):D

2. Data: 2004-07-04 20:41:32

Temat: Re: Koronki co i jak?
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pani stomatolog powiedziala ze potrwa to okolo 2 tyg. Ile w tym czasie
czeka
> mnie wizyt i czy to cos boli??(zeby martwe)(niestety):D

jeśli w tradycyjnej technice - trzy wizyty: 1-opracowanie zęba pod wkład
koronowo-korzeniowy; 2-osadzenie wkładu, wycisk pod koronę; 3- osadzenie
korony (ewentualnie może być najpierw przymiarka metalu, potem już
zacementowanie olicowanej na następnej wizycie)

można też zrobić wkład koronowo-korzeniowy w gabinecie (np z włókien
szklanych) a potem jeszcze jedna wizyta na osadzenie korony

Generalnie nie boli, ważne, żeby były dobrze przeleczone przed tą operacją,
bo w razie czego to trudno się będzie dostać do kanałów po zacementowaniu
wkładów k-k

Piotr

3. Data: 2004-07-04 20:56:16

Od: "Kamil Łęcki" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo w razie czego to trudno się będzie dostać do kanałów po zacementowaniu

Czyli czeka mnie ponowne leczenie kanalowe??!!;(

4. Data: 2004-07-04 23:34:10

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli czeka mnie ponowne leczenie kanalowe??!!;(

Nie koniecznie, jeśli poprzednie było zrobione dobrze, to nie. Ale jeśli się
okaże, że Cię czeka, to nie ma powodu do lamentu, to nie boli. (No, może
trochę kieszeń ;-))
Piotr

5. Data: 2004-07-05 08:46:07

Od: "Michał" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> okaże, że Cię czeka, to nie ma powodu do lamentu, to nie boli. (No, może

Dzieki za odpowiedz!teraz wszystko juz jest jasne.

Picie wody destylowanej/demineraliz owanej
swedzace oczy
kolka nerkowa a nawroty
pleśń (discovery)
Pólpasiec