Koronki irlandzkie

1. Data: 2004-03-03 10:15:16

Temat: Koronki irlandzkie
Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie <http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=35878>

1. Data: 2004-03-04 17:39:57

Temat: Re: Koronki irlandzkie
Od: "Ela" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie <http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=35878>

(miejsce na słowa których mi brakuje!) niesamowite!!! dzięki za
link!
A czy któraś z szanownych maniaczek tudzież maniaków orientuje się, o co
chodzi z nitkami (to się chyba tak nazywa) prowadzącymi? tzn. tymi kilkoma
dookoła których robi się półsłupki i resztę towarzystwa? czy to jest ta sama
nitka co w reszcie robótki czy jakaś z zewnątrz?
pozdrawiam bardzo serdecznie!
Ela zakopana w papierach różnego rodzaju i zastanawiająca się, jakim to
cudem serwetka może mieć 20 cm średnicy, skoro we wzorze miało być 30....

1. Data: 2004-03-04 18:00:57

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2004-03-04 at 18:39, Ela wrote:

> [...]
> Ela zakopana w papierach różnego rodzaju i zastanawiająca się, jakim to
> cudem serwetka może mieć 20 cm średnicy, skoro we wzorze miało być 30....

Nie wiem, czy o to chodzi, ale nikt jeszcze nie odpowiedzial, to ja
odpowiem: Owijasz sobie nitke, ktora bedziesz pracowac wokol palca,
zdejmujesz w formie koleczka, obrabiasz
slupkami/polslupkami/czymkolwiek, po czym zaciskasz kolka ciagnac z
wiszaca nitke. Wychodz znacznie ciasniejsze kolko, niz jakbys obrabiala
kolkeczko z lancuszka.

Kot fan kornki irlandzkiej

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-04 19:07:09

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> [...]
> slupkami/polslupkami/czymkolwiek, po czym zaciskasz kolka ciagnac z
> wiszaca nitke. Wychodz znacznie ciasniejsze kolko, niz jakbys obrabiala

Kocie, zgadza się, ale tam są też wzory z półsłupkami na _prostej_
nitce. Mnie też interesuje, jak to zrobić :)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-04 19:07:09

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 19:25:00

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2004-03-04 at 20:07, Julka wrote:

> Kocie, zgadza się, ale tam są też wzory z półsłupkami na _prostej_
> nitce. Mnie też interesuje, jak to zrobić :)

No to jeszcze prosciej. Odmierzasz sobie kawalek nitki, jaki Ci bedzie
potrzebny, pierwsza petelke robisz wlasnie w tej odleglosci (jakbys
chciala robic lancuszek zostawiajac spory kawal nitki na poczatku, a
pozniej robisz te slupki/polslupki na pozostawionym kawalku nici. Czy ja
nie monce za bardzo?

Kot (krejzi is maj lajf)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-04 19:25:00

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

chciala robic lancuszek zostawiajac spory kawal nitki na poczatku, a
pozniej robisz te slupki/polslupki na pozostawionym kawalku nici. Czy ja

KATOWICE - spotkanie
Re: KATOWICE - spotkanie
Re: Czy mogę dołączyć Szanowne Grupowiczki?
Re: fanklub kapelusików na szydełku :-)
lista linkow