Korzystając z dyskusji o faszyzmie...

11. Data: 2017-09-20 16:21:10

Temat: Re: Korzystając z dyskusji o faszyzmie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Dalej szukają autorytetu. Ale dlaczego nie w swojej generacji?
> Dlaczego ten fajny luzacki koleś, który słucha wypasionej muzy przestaje się
> liczyć, a zaczyna przynudzający rygorystyczny wujek, kostyczny katecheta,
> grożący procesami polityk czy panna Frał? Nawet mój brat nie rozumie ludzi
> młodszych od niego o dwa-trzy lata, co dopiero ja. Dla mnie to jest inwazja
> Marsjan, a ty Iksi się jeszcze pod ten ruch próbujesz podczepiać. O tempora,
> o mores!

Ja???? Ja jestem podczepiona wciąż do jednego i tego samego.

--
XL

12. Data: 2017-09-20 16:22:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Przecież jest internet, jest pełno różnych rzeczy nawet z dostępem do Pcimia
> Dolnego. Problemem jest to, że Jasiu, który zna internet i zna Zenka Panczura,
> Stefka Judokę i Wesołą Anię nie podchodzi na stronki, których adresy przesłali
> mu w mailu, a jak podchodzi, nie ściąga stamtąd książek, filmów i informacji,
> jak to kiedyś robił Zenek i jego paczka za rekomendacją Mietka i Joli. Jasiu
> woli kumpli z siłki i księdza proboszcza niż nawet całować Jolę i Anię.
> A tego to już nie rozumiem.

INTERNET ma być źródłem wartosci i informacji? Pogięło Cię?

--
XL

13. Data: 2017-09-20 16:26:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 16:21:11 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ja???? Ja jestem podczepiona wciąż do jednego i tego samego.

Bo z tego pokolenia? Znaczy się panną Frał jesteś?

14. Data: 2017-09-20 16:35:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 16:22:40 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> INTERNET ma być źródłem wartosci i informacji? Pogięło Cię?

Źródłem lokalnym wartości była jeszcze trzy lata temu w Pcimiu Dolnym paczka
Mietka, Joli, Stefka i Ani, którzy przywozili nowoczesne zabawki umysłowe
z miasta. Co się stało, że jasiu na to patrzy z ukosa i zamiast ćwiczyć judo
ze Stefkiem czy Kamasutrę z Jolą i seks tantryczny z Anią, pakuje na siłce
z przylizanymi ministrantami i ogolonymi na łyso pseudoskinami, którzy cipkę
widzieli tylko w internecie. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego Jasiu przyjmuje
wartości wstecznej klasy pracującej a nie postępowej burżuazji?

15. Data: 2017-09-20 16:46:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z przylizanymi ministrantami i ogolonymi na łyso pseudoskinami, którzy cipkę
> widzieli tylko w internecie. Dlaczego tak się dzieje?

Już wyjaśniłam. Kiedyś. Infantylizacja. Konsumpcjonizm.

Jesteś TEGO warta! Musisz TO mieć! Żyjesz po to, by spełniać SWOJE
marzenia. // to cytaty z reklam

> Dlaczego Jasiu przyjmuje
> wartości wstecznej klasy pracującej a nie postępowej burżuazji?

A gdzie miejsce dla odradzającej się w bólu Inteligencji? - jedynej klasy
społecznej posiadającej Idee?

--
XL

16. Data: 2017-09-20 16:54:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 16:46:35 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A gdzie miejsce dla odradzającej się w bólu Inteligencji? - jedynej klasy
> społecznej posiadającej Idee?

Według ciebie ci przylizani ministranci to inteligencja? Nie, nawet z małej nią
nie są. Inteligencją, Iksi mon Amour to byli Diderot i D'Alembert, kiedy pisali
Encyklopedię; był nią Czernyszewskij, kiedy tworzył powieść "Co robić?"

17. Data: 2017-09-20 21:33:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Encyklopedię; był nią Czernyszewskij, kiedy tworzył powieść "Co robić?"

Według Ciebie Inteligencja (ta przez duże "I") pojawiła się wskutek
Wielkiego Wybuchu?
To PROCES WIELOWIEKOWY. Zbrodnicza Komuna poradziła sobie z jej
zniszczeniem w 50 lat, a teraz potrzeba może nawet 500, żeby to naprawić.

--
XL

18. Data: 2017-09-21 02:57:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 września 2017 21:34:01 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> To PROCES WIELOWIEKOWY. Zbrodnicza Komuna poradziła sobie z jej
> zniszczeniem w 50 lat, a teraz potrzeba może nawet 500, żeby to naprawić.

To według ciebie inteligencja ma wybór między komuną a kruchtą?
Przecież jest jeszcze psychologia transpersonalna i neojungizm.
To na czym ja się wychowałem, nawiasem mówiąc. Nie na Gramscim czy Marcuse.

19. Data: 2017-09-21 03:31:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 września 2017 02:57:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> To według ciebie inteligencja ma wybór między komuną a kruchtą?
> Przecież jest jeszcze psychologia transpersonalna i neojungizm.
> To na czym ja się wychowałem, nawiasem mówiąc. Nie na Gramscim czy Marcuse.

PS. A politycznie to jest stara dobra prawicowa Synarchia z Dalajem u steru.

20. Data: 2017-09-21 09:15:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> To według ciebie inteligencja ma wybór między komuną a kruchtą?

Przypominam, że to Kościół zapoczatkował jakiekolwiek kształcenie ludzi -
nikt inny. I wszelkie naukowe ośrodki. I jest jedynym trwałym nośnikiem
kultury w ciężkich czasach. Inteligencja oczywiście się od niego potem
odcina, ale wystarczy kolejna zawierucha i wszystko sie samo weryfikuje :->

> Przecież jest jeszcze psychologia transpersonalna i neojungizm.
> To na czym ja się wychowałem, nawiasem mówiąc. Nie na Gramscim czy Marcuse.

Pierdoły. Jaka tam z Ciebie Inteligencja. Wykształciuch z Ciebie - nie
ubliżając, bo ze mnie też. Inteligencji jeszcze z 200 lat nie będzie.

--
XL

Młodzież olewa!
Imigranci to maja dobrze