Kosa spalinowa

1. Data: 2000-04-25 13:47:08

Temat: Kosa spalinowa
Od: "Szymek" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jestem tu nowy, takze na wstepie pozdrawiam wszystkich grupowiczow :-) ! Mam
takie pytanie: czy ma ktos jakies doswiadczenia zwiazane z zakupem kosy
spalinowej ? - widzialem to kilka razy w akcji i stwierdzilem, ze do mojego
ogrodziska bedzie idealna :) Chodzi mi glownie o ceny, namiary na jakies
sklepy, jakich firm sie wystrzegac... W tej chwili wiem tylko tyle, ze koszt
czegos takiego wynosi od 800zeta w gore i ze chce ja kupic ;) mam nadzieje,
ze pytanie nadaje sie na grupe - z gory dzieki za odpowiedzi (moze byc na
priva)

Szymon Frysztacki
s...@p...onet.pl [e-mail]
http://www.republika.pl/szfryszt [www]
35352922 [icq]

2. Data: 2000-04-26 08:26:28

Temat: Odp: Kosa spalinowa
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy podejmujesz dobra decyzje kupujac te kose. Mozna nia wykosic
jakis row, albo kawalek wyjatkowo zachwaszczony i zapuszczony, ale jakis
wiekszy teren? Nie sadze. Jest ciezka, glosna i duzo pali. Praca czyms takim
na dluzsza mete to niezla udreka.
Ja mam kose Solo. Nie mam pojecia ile teraz kosztuje. Kupilem ja w Makro
pare lat temu. Jestem z niej zadowolony.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-04-26 15:24:50

Temat: Re: Kosa spalinowa
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Paskudne sa drgania i mrowienie przez dluzszy czas potem.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

4. Data: 2000-04-26 18:27:00

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosa spalinowa tak jak napisal Rafal nie nadaje sie do koszenia duzego
trawnika. Mozna nia kosic male ftagmenry miedzy drzewami, rowy itp. Jezeli
masz duzy trawnik najlepsza jest kosiarka do ok. 300m2 elektryczna powyzej
powinna byc spalinowa(moc, mobilmocs), dobrze jezeli ma kosz do zbierania
trawy. Kosa spalinowa jest uzadzeniem wspomagajacy..
Pawel Slomczynski

5. Data: 2000-04-27 07:21:53

Od: "Szymek" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

>Kosa spalinowa tak jak napisal Rafal nie nadaje sie do koszenia duzego
>trawnika. Mozna nia kosic male ftagmenry miedzy drzewami, rowy itp.

Teren moze nie jest zbyt rozlegly, ale 'za to' bardzo nierowny - wydaje mi
sie, ze kosiarka nie da sobie rady z tak urozmaiconym ;) trawniczkiem. Kosy
spalinowe widuje przy koszeniu trawnikow u mnie w miescie - goscie wymiataja
doslownie wszystko - i nie ma problemu z dostepem np. pod krzewy itp. I to
wlasnie nierownosc terenu sprawia, ze kosa bedzie chyba najlepszym
rozwiazaniem... chyba ze sie myle ?

ps. dzieki za dotychczasowe odpowiedzi

pozdrawiam :-)

Szymek

6. Data: 2000-04-27 11:53:04

Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jeśli chodzi o kosy spalinowe to im większą moc ma ta kosa tym lepsz
,póżniej zwruc uwage na nasadki czy nasadka do zyłki jest autokatyczna czy
polautomatyczna
Ja mam turbo 50 i ta kosa to wszystko można !!! wyciąć stare maliny itp
Pozdrawiam
PioraF

7. Data: 2000-04-27 19:24:28

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosa moze wszystko, moze wyciac stare maliny itd tylko nie moze rowno
wykosic trawnika.
Pawel Slomczynski

8. Data: 2000-04-30 13:40:18

Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Mt0O4.1851$O...@n...tpnet.pl...

9. Data: 2000-05-01 19:05:58

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> równo
Mylisz się, ręczna bębnowa na płaskim terenie zawsze kosi równo.
Pozdrawiam Jerzy

sprzedam: CISY NA ZYWOPLOTY
Zywoplot
Zywoplot