Kościół katolicki pilnie zwiększa liczbę egzorcystów

1. Data: 2014-01-12 13:56:33

Temat: Kościół katolicki pilnie zwiększa liczbę egzorcystów
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Źródło: dreamstime.com

Jak wynika z doniesień brytyjskiej prasy, Kościół katolicki pilnie zwiększa liczbę
kapłanów zdolnych do wykonania aktów egzorcyzmów, czyli wypędzania demona z pomocą
modlitwy. Według The Independent , rosnąca liczba praktyk okultystycznych
doprowadziła do konieczności zwiększenia liczby księży wyszkolonych do
egzorcyzmowania.

Sama tylko Diecezja Mediolanu powołania siedmiu kapłanów egzorcystów. Katolicy na
Sardynii mają do dyspozycji trzech kapłanów, a do Madrytu przybyło ośmiu księży
wyszkolonych w Rzymie do egzorcyzmowania. Według hierarchów działania te podejmowane
są w odpowiedzi na rosnącą liczbę osób biorących udział w rytuałach pogańskich i
satanistycznych.

Powodem jest też przede wszystkim "bezprecedensowy wzrost przypadków opętania".
Według księdza, Francesco Bamonte, przewodniczącego Międzynarodowego Stowarzyszenia
Egzorcystów, obecnie księża dedykowani do tej pracy nie są w stanie poradzić sobie z
ogromną liczbą proszących o pomoc.

Kościół Katolicki szkoli egzorcystów w Papieskim Uniwersytecie Regina Apostolorum
Athenaeum. Oczywiście nowoczesna medycyna uważa tak zwane opętania za szczególny
rodzaj obsesji i przypadek zaburzenia psychicznego lub próba zwrócenia na siebie
uwagi. Przypadki wyzdrowienia poprzez egzorcyzmy interpretuje się jako efekt placebo
lub autosugestii.

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/catho
lic-church-trains-more-priests-to-perform-exorcisms-
9046578.html

http://innemedium.pl/wiadomosc/kosciol-katolicki-zwi
eksza-liczbe-kaplanow-wypedzajacych-demony

2. Data: 2014-01-12 13:59:51

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 13:56, m...@g...com pisze:
> Źródło: dreamstime.com

A jaki masz czytnik usenetu, że na jednej grupie masz innego nicka a na
drugiej innego?

3. Data: 2014-01-12 14:32:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 13:59:51 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> A jaki masz czytnik usenetu, �e na jednej grupie masz innego nicka a na
>
> drugiej innego?

Cos spiskowo niuchasz sprawę ;P
A jakie mam te dwa nicki wg ciebie?
Jako usenetusera uzywam gogle groups
być może to gogle cos mieszają. :)

4. Data: 2014-01-12 14:33:25

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 14:32, m...@g...com pisze:
> Cos spiskowo niuchasz sprawę ;P
> A jakie mam te dwa nicki wg ciebie?
> Jako usenetusera uzywam gogle groups
> być może to gogle cos mieszają. :)

bo zauważyłem że są takie same posty wysyłane na religia i psychologia
przez różnych userów

5. Data: 2014-01-12 15:51:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 14:33:25 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> bo zauwa�y�em �e s� takie same posty wysy�ane na religia i psychologia
>
> przez r�nych user�w

a czym się ci userzy wg ciebie roznia?
bo to -i owszem- ja wyslalem, w dodatku z jednego konta :)

Kwantowa świadomość przetrwa śmierć ciała-dr Lanza [tekst+video]
POtęga instynktu przekazania genów...?! WOW ;)
Autyzm może mieć początek w jelitach?!
Klub małych anorektyczek
Gambit Wielopolskiego